Unul dintre obiectivele principale ale băncii pentru acest an este dezvoltarea serviciilor de Internet Banking, Phone Banking și a altor aplicații on-line, în vederea creșterii vânzărilor prin canale alternative.
Pentru aceasta, a fost deja investită suma de un milion de euro, iar targetul pe termen mediu este ca 20% din vânzări să fie efectuate on-line, afirmă în cadrul unei conferințe de presă reprezentanții Credit Europe.
Banca a obținut anul trecut un profit de 3,65 milioane de euro, conform datelor IFRS. La decembrie 2010, valoarea totală a activelor a fost de 1,18 bilioane de euro, volumul creditelor acordate de 812 milioane euro, iar cel al depozitelor atrase de la clienți de 522 milioane euro. Pentru anul 2011 ținta de profit este de 5,4 milioane de euro.
Volumul creditelor neperformante este de aproximativ 90 milioane euro. Acesta „a fost similar anul trecut cu cel din 2009. Pentru anul curent nu ne așteptăm la o rată mai mare a creditelor restante decât în 2010, deoarece comportamentul de plată al clienților se îmbunătățește”, susține Omer Tetik, președintele Credit Europe Bank România.
Credit Europe Bank are în prezent în România 84 de sucursale (34 în București și 50 în restul țării), 1.394 de angajați și peste 400 de mii de clienți retail, corporate și IMM.