Angajaţii Lidl primesc o veste excelentă din partea companiei: începând cu 1 martie 2020, toate salariile oferite de retailerul german în România vor creşte. În plus, compania va extinde şi pachetul de beneficii şi compensaţii pentru toţi angajaţii.
Începând cu 1 martie 2020, cel mai mic venit brut oferit de Lidl în România va avea o medie lunară de peste 4.000 lei brut, adică aproximativ 2.500 lei net. Odată cu majorarea venitului minim, compania extinde și pachetul de beneficii și compensații pentru toți angajații, consolidându-și astfel poziția de lider în topul angajatorilor din retailul alimentar. Printre cele mai atractive beneficii nou introduse se numără: o zi liberă cu ocazia zilei de naștere, o zi suplimentară de concediu pentru cei care au o vechime mai mare de 5 ani în companie, precum și creșteri ale sporurilor speciale. Prin toate aceste măsuri, toți angajații Lidl vor beneficia de creșteri ale venitului pe parcursul anului financiar 2020. În plus, anul acesta, compania va crea aproximativ 1.000 de noi locuri de muncă în toată țara.
Pentru anul financiar care va începe la 1 martie, Lidl are în plan investirea unui miliard de lei în România, sumă din care, pe lângă extinderea rețelei de magazine, o parte se va duce către crearea a aproximativ 1.000 de noi locuri de muncă și extinderea pachetelor de compensații și beneficii pentru angajați. Astfel, în anul financiar 2020, niciun angajat Lidl România nu va realiza un venit lunar mediu mai mic de 4.000 de lei brut (aproximativ 2.500 de lei net), sumă ce include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paște și de Crăciun, precum și alte tipuri de sporuri. Pentru echipele din magazinele Lidl, acest lucru înseamnă o creștere a veniturilor peste media de creștere anuală în retailul de profil. Astfel, Lidl își consolidează și anul acesta poziția de lider în topul angajatorilor din acest sector.
Începând cu anul 2019, Lidl a introdus o treaptă suplimentară de salarizare pentru lucrătorii din magazine și depozite, astfel încât aceștia au parte de creșteri salariale garantate în primii 4 ani de la angajare, în al patrulea an ajungând la un venit total de peste 4.700 lei brut.
În plus, din luna martie, compania dublează sporul pentru lucrul în zile de sărbătoare legală pentru toți angajații eligibili.
Mai multe zile libere pentru angajații Lidl
Angajații din magazine nu sunt singurii care vor beneficia în anul 2020 de majorări ale venitului sau de un pachet mai amplu de beneficii. Începând cu anul 2020, Lidl oferă fiecărui membru al echipei o zi liberă cu ocazia zilei de naștere, dar și o zi de concediu în plus celor cu o vechime mai mare de 5 ani în companie.
Mai mult decât atât, angajații Lidl au printre cele mai multe zile libere din retailul alimentar. Numărul de zile de concediu acordate crește progresiv în primii ani de activitate în companie, ajungând astfel la un numar maxim de 27 de zile de concediu. În plus, Lidl este singurul retailer care oferă tuturor angajaților din magazine 2 zile libere, atât de Crăciun, cât și de Paște.
Beneficii substanțiale
Beneficiile substanțiale oferite, salariile peste media pieței și oportunitățile de dezvoltare profesională au contribuit la poziționarea Lidl ca lider în topul angajatorilor din retailul alimentar. Compania depune eforturi pentru a îmbunătăți constant pachetul de compensații și beneficii oferite tuturor angajaților, printre acestea numărându-se asigurare privată de sănătate, asigurare de viață și oportunități de dezvoltare profesională.
Dezvoltarea angajaților este o prioritate pentru Lidl, iar compania investește constant în acest domeniu. Astfel, orice angajat din magazine, depozite sau sediile administrative are posibilitatea de a-și dezvolta cariera, inclusiv prin promovarea pe poziții de management.
Lidl este unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de peste 7.500 de membri activi, care își desfășoară activitatea în toate județele țării. Anul acesta, Lidl România a obținut pentru al patrulea an consecutiv certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda. Certificarea este obținută în urma unui proces riguros de audit al cadrului organizațional din companie, ce evaluează criterii precum cultura organizațională, strategia de integrare a angajaților, managementul performanței, strategiile de dezvoltare profesională, pachetele salariale și beneficiile, sau strategia de recrutare.