Dezvoltatorul Nordis Group a înregistrat în anul 2021 vânzări de 400 de milioane de lei, cele mai multe unități vândute fiind în cadrul ansamblului rezidențial Nordis Mamaia. În plus, în cadrul acestui ansamblu a fost achiziționată și cea mai scumpă proprietate de anul acesta, un penthouse în valoare de nu mai puțin de 2.5 milioane de lei.
Tot în anul 2021, grupul a vândut peste 700 de unități la mare, la munte și în București, dintre care 571 de proprietăți numai pe litoral. În etapa 2 a ansamblului Nordis Mamaia au fost deja vândute 258 de unități din luna august până în decembrie.
În contextul în care interesul românilor crește pentru proprietăți premium, Nordis Group are în prezent patru șantiere în lucru. Potrivit cifrelor, proprietățile premium rămân în preferințele românilor ca modalitate de investiție și acest lucru este demonstrat și de cea mai mare investiție a unui singur client realizată în 2021, care depășește cifra de 6 milioane de lei.
Marea majoritate a clienților Nordis cunosc beneficiile pe care le prezintă deținerea de proprietăți imobiliare. Datele companiei arată că un procent de 86% dintre aceștia mai au și alte investiții imobiliare, iar 53% dintre ei dețin o altă locuință de vacanță.
Modelul de business
Grupul se bazează pe două aspecte importante, care inovează domeniul imobiliar din țara noastră. Printre acestea, posibilitatea de a cumpăra un apartament de vacanță cu facilități de 5 stele, în zone turistice foarte ofertante. Aceste proprietăți au avantaje în ceea ce privește închirierea și au o apreciere net superioară prin însăși unicitatea produsului.
De asemenea, un alt beneficiu este reprezentat de investiția în camera de hotel care aduce proprietarului randament garantat pe o perioadă de 30 ani. De aici rezultă un venit pasiv asigurat și o proprietate care se apreciază cu minim 40% după lansare.