La Târgu Mureș a fost inaugurat pe 22 mai cel mai nou dealer din România pentru marca BMW. XCARS are un showroom care poate găzdui șapte maşini, dar şi unul din cele mai moderne şi bine echipate service-uri  din ţară, întregul proiect fiind dezvoltat în urma unei investiţii greenfield de 2,5 milioane de euro din surse proprii de finanţare.

Căldirea are o suprafaţă desfăşurată de 2072 de metri pătraţi şi vine cu un showroom care poate găzdui 7 automobile la interior. Nelipsită este cafeneaua „Isetta”, specifică showroom-urilor mărcii. În premieră pentru un dealer BMW din România, va fi prezent şi un model istoric BMW Isetta care a fost achiziţionat de XCARS Mureş şi va fi folosit la evenimente speciale.

 

Preocuparea pentru servicii de calitate se regăseşte în inviestiţa importantă făcută în service-ul mărcii. În total au fost cheiltuiţi 450 000 Euro într-un spaţiu ultra modern, utilizându-se numai echipamente de la mărci de cea mai bună calitate – precum Schaefer si Maha. Un exemplu în acest sens este standul de test pentru faruri, pregătit pentru cele mai avansate tehnologii de pe piaţă, aşa cum sunt farurile LED şi Laser.

Noua investiţie crează 22 de locuri de muncă noi şi recrutările continuă prin agenţii specializate de HR. „Crearea echipei BMW XCARS Mureeş a fost o adevărată provocare pentru angajator. Dincolo de dorinţa evidentă a unui număr foarte mare de oameni de a lucra pentru BMW şi pentru noua companie, au fost căutaţi oameni nu doar pricepuţi în ceea ce fac, dar şi pasionați de marcă și de munca lor. Clienţii au o legătură specială, foarte emoţională cu BMW. Şi echipa noastră trebuie să le împărtăşească pasiunea”, a declarat Anda Bordianu, director general BMW XCARS. Conform oficialilor XCARS, „potenţialul regiunii este de peste 400 de automobile premium pe an şi obiectivul pe termen mediu este să devenim cea mai importantă marcă din segment. Cele mai importante modele din portofoliul nostru sunt cele din gama BMW X. Avem avantajul că marca ne oferă un portofoliu variat de modele, care ne deschide potenţialul către multe grupuri ţină de clienţi. Este exemplu familiei de modele plug-in hybrid iPerformance, una din cele mai competitive modele de acest gen din piaţă, inclusiv din perspectiva preţului”.