Piata locala de mobile marketing va creste in 2009 cu aproape 20% si va depasi pragul de doua milioane de euro, potrivit estimarilor reprezentantilor Voxline Communication.

In opinia lui Dan Vîrtopeanu, general manager la Voxline, in acest an vor scadea serviciile de mobile content, în timp ce micropayment-ul va creşte ca urmare a numărului din ce în ce mai mare de proiecte digitale care aleg această formă de monetizare.

„Una dintre zonele aproape complet ignorate până acum în mobile marketing-ul local este publicitatea pe site-urile mobile, care a înregistrat încasări de doar câteva sute de mii de euro în 2008. Acest segment are un potenţial foarte mare de creştere în 2009, până la a atinge 1 milion de euro conform estimărilor noastre şi ca urmare noile proiecte pe care Voxline le va lansa în acest an vor viza tocmai acest domeniu: publicitatea pe site-urile mobile”, adauga Dan Vîrtopeanu.

In 2008, cifra de afaceri Voxline s-a ridicat la doua milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul precedent. Pentru 2009, reprezentantii companiei estimeaza o majorare a veniturilor cu circa 15%.

Cei mai importanti clienti ai mobile marketingului sunt companiile din domeniul show-biz, retail si finante-banci.