UPC România a continuat investiţiile pentru a aduce serviciile digitale în cât mai multe zone din ţară, la finalul lunii iunie 2017 acestea fiind disponibile pentru 2.940.800 de case, o creştere de 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016. Astfel, anual s-au adăugat aproximativ 268.000 case în aria de acoperire digitală UPC.
UPC a înregistrat creşteri pe segmentul serviciilor de internet, compania adăugând 41.400 de noi abonamente de internet de la an la an, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 8,1%. La 30 iunie 2017, UPC oferea servicii de internet către 553.700 de clienţi. Rata accelerată de adopţie a modem-ului Connect Box – peste 250.000 de clienţi beneficiind de cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa – confirmă că serviciul de internet de la UPC îndeplineşte nevoia de conectivitate a clienţilor. De asemenea, prin reconfigurarea portofoliului de produse în prima parte a acestui an, toată baza de clienţi UPC a trecut la noul portofoliu beneficiind de viteze de internet de peste 150 Mbps.
Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 37.600 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu 6,1% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 654.900 de clienţi. Experienţa de divertisment a clienţilor UPC este puternic îmbunătăţită cu media-box-ul inovator Horizon, care beneficiază de funcţia Replay TV, ce permite vizualizarea emisiunilor şi filmelor preferate cu până la 7 zile în urmă.
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 16,2%, în al doilea trimestru din 2017 compania atingând o bază de aproximativ 503.200 de clienţi pentru serviciile de telefonie.
În T2 2017, UPC România a înregistrat o creştere a bazei de abonamente (RGU), adăugând 136.000 noi abonamente, comparativ cu anul trecut (creştere de 6,2%), baza totală de RGU ajungând la 2.318.000 la 30 iunie 2017.
De asemenea, baza de clienţi a UPC România a crescut în T2 2017 cu aproximativ 52.000 noi clienţi comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, compania a încheiat trimestrul II 2017 cu un număr total de 1.297.100 clienţi (UPC Romania + Focus Sat).
În T2 al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de 183,1 milioane lei, ceea ce reprezintă o creştere de 7,2% faţă de 170,8 milioane lei în trimestrul II din 2016 (respectiv peste 361,5 milioane lei în semestrul I 2017, comparativ cu 339,5 milioane lei în semestrul I 2016).