Asigurările non-viaţă au crescut până la 416 milioane de lei, cu evoluţii pozitive pe toate liniile de business, auto şi non-auto. O creştere semnificativă a fost înregistrată pe linia asigurărilor de sănătate şi accidente, cu o majorare de peste 30%, în timp ce, pe segmentul fermierilor a fost consemnat un avans de peste 20%. 

Conform reprezentanţilor companiei, numărul de reclamaţii este, pentru al patrulea an consecutiv, cel mai mic din topul asigurătorilor din România, iar gradul de satisfacţie a clienţilor înregistrează scoruri foarte bune. 

În a doua parte a anului, investiţiile în inovaţie şi digitalizare se numără printre priorităţi alături de consolidarea relaţiei cu partenerii companiei, brokeri, bănci sau companii de leasing, menţinând în acelaşi timp calitatea serviciilor în toate punctele de contact cu clienţii, precum şi implicarea angajaţilor companiei. O altă zonă de focus pentru a doua jumătate a anului este dezvoltarea liniei de asigurări de viaţă. 

Groupama Asigurări este una dintre cele mai puternice companii de pe piața asigurărilor din România, cu servicii şi soluţii flexibile de asigurare oferite celor peste 1,1 milion de clienţi individuali şi peste 67.000 de companii.