Cifra de afaceri a companiei Nestle Romania a inregistrat, in 2005, o crestere de 25% comparativ cu anul precedent, depasind astfel 80 milioane euro (incluzand segmentul de hrana pentru animale), informeaza un comunicat al companiei.

“In 2006 vom continua sa oferim consumatorilor nostri produse din ce in ce mai variate si de cea mai buna calitate”, a declarat Paul Nuber, director general Nestle Romania.

Segmentul cu cea mai mare crestere in 2005 a fost cel al produselor culinare, cu o majorare de 140% dupa lansarea campaniei de promovare a brandului Maggi in prima parte a anului trecut si o crestere de 81% fata de perioada anterioara promotiei.

Anul trecut, vanzarile la cerealele pentru micul dejun au fost mai mari cu 40% in volum fata de 2004, iar majorarea in cazul diviziei de hrana pentru animale a fost de zece procente.

Compania Nestle si-a diversificat in 2005 oferta de preparate oferite pe canalul HoReCa si si-a extins operatiunile de vanzare prin canalele traditionale, cu vanzarile la automatele de cafea Nescafe, activitate ce a dus la o crestere importanta anul trecut.

Pentru anul 2005, companiei a anuntat, la nivel mondial, un profit net de aproximativ 5,11 miliarde euro, in crestere cu 21% fata de anul precedent, raportat la vanzari totale de peste 58,2 miliarde euro.

Nestle vinde in Romania napolitane, cafea instant, produse culinare, alimente pentru sugari, cereale pentru micul dejun si hrana pentru animale.

Sursa: Capital, 02 martie 2006