Compania are şapte magazine pe piaţa locală, iar anul acesta va deschide încă trei hipermarketuri: două la Iaşi şi unul la Cluj. „Investiţia pentru singur hipermarket este de aproximativ 20 de milioane de euro. Centrul Comercial necesită şi el cam tot atât. Deci, dacă un proiect e dezvoltat de către Carrefour 100% (atât galeria, cât şi hipermarketul), investiţia poate ajunge la 40 de milioane de euro“, a declarat Andreea Mihai, director de marketing la Carrefour România. Ea spune că tendinţa pe piaţa de retail este cea de dezvoltare foarte rapidă. „Începând cu 2007, grupul Carrefour va avea un ritm de dezvoltare de minimum trei noi magazine pe an, în prima fază în oraşele cu peste 150.000 de locuitori“, a completat reprezentantul companiei.
Valoarea totală a investiţiilor realizate până acum în România de compania franceză este de aproximativ 220 de milioane de euro. Cifra de afaceri a înregistat anual creşteri semnificative, cele mai importante fiind consemnate în anii 2002 şi 2004, când acest indicator s-a dublat.