ING Bank România a înregistrat în 2007 venituri nete în valoare de 327 milioane RON, cu 41% mai mult decât în anul precedent. Valoarea totală a activelor s-a ridicat la 8,1 miliarde RON, în creştere cu 13% faţă de 2006, în timp ce portofoliul de credite a crescut cu 79%, ajungând la 4,7 miliarde RON. Divizia de retail ING Bank a cunoscut în 2007 o creştere mare prin dublarea numărului de clienţi – care a atins astfel o jumătate de milion - şi prin extinderea
ING Bank România a înregistrat în 2007 venituri nete în valoare de 327 milioane RON, cu 41% mai mult decât în anul precedent. Valoarea totală a activelor s-a ridicat la 8,1 miliarde RON, în creştere cu 13% faţă de 2006, în timp ce portofoliul de credite a crescut cu 79%, ajungând la 4,7 miliarde RON.
Divizia de retail ING Bank a cunoscut în 2007 o creştere mare prin dublarea numărului de clienţi – care a atins astfel o jumătate de milion – şi prin extinderea reţelei cu 37 de noi unitati Self’Bank, ajungând astfel la 147 unităţi.
În sectorul clienţilor corporativi, ING raportează pentru 2007 o creştere cu 17% a portofoliului de clienţi. ING Wholesale Banking a lansat în 2007 o serie de produse şi servicii noi printre care se numără produsele derivate (NDF, FXO, IRS), servicii de Debit Direct şi POS, precum şi servicii de depozitare şi custodie pentru Fondurile de Pensii. Tot în 2007, ING Wholesale Banking a demarat implementarea sistemului Single Euro Payment Area (SEPA), care va fi finalizat în 2008.
ING România face parte din ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare, de asigurări şi de management al activelor unui număr de peste 60 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din 50 de ţări.
Data: 19 martie 2008
Sursa: ING