Cristiano Ronaldo își lansează propria marcă de șampanie
Cristiano Ronaldo a dezvoltat un nou business, lansând producția celei mai scumpe șampanii din lume. Pe lângă acest proiect, starul de la Al-Nassr este implicat în diverse afaceri, inclusiv în domeniul imobiliar, hotelier și deține chiar și o clinică de implant de păr.
Cristiano Ronaldo sărbătorește realizarea celor 29 de goluri marcate în campionatul Arabiei Saudite prin lansarea propriului său brand de șampanie de lux.
Atacantul naționalei Portugaliei a implicat-o în afacere și pe sora sa, Elma Aveiro. Ronaldo a luat o decizie sigură cu noua sa investiție. Băutura spumantă va purta numele de „The 777 goals”.
Numele face referire la numărul 77 de pe tricoul său, dar și la ultimul obiectiv pe care și l-a stabilit ca fotbalist: să ajungă la 777 de goluri marcate pentru o echipă de club. În prezent, starul de la Al Nassr are 753 de goluri.
Ce preț va avea șampania
Șampania lui Cristiano Ronaldo este o combinație între Pinot Noir (50%) și Chardonnay (50%) din recolta anului 2016. Ea va fi produsă doar într-o serie limitată, mai exact 777 de sticle.
O sticlă va avea un preț de pornire de nu mai puțin de 1.777 de euro și va deveni cea mai scumpă șampanie din lume. Aceasta va depăși marca Salon, care era evaluată la aproximativ 1.000 de euro.
Rețeta este de origine franceză și este produsă de casa de lux Clement Victor din Janvry, din apropierea orașului Reims. Sora lui Cristiano Ronaldo s-a implicat în mod special în proces: „O șampanie excepțională pentru un om excepțional”, a declarat ea.
Pentru a-și atinge scopul, Cristiano Ronaldo mai are nevoie de doar 24 de goluri, un obiectiv extrem de realizabil chiar și la vârsta de 39 de ani. Până în prezent, atacantul a înregistrat 753 de goluri în 1007 partide.
Cristiano Ronaldo este golgheterul Arabiei Saudite și mai are un contract cu Al Nassr pentru încă un sezon. Pe 5 februarie 2025, în ziua de naștere a lui Gheorghe Hagi, portughezul va împlini 40 de ani.