Cristina Gheorghiţoiu, Mercador.ro: „Vom investi atât cât va fi nevoie”

Site-ul de anunţuri Mercador.ro şi-a schimbat astăzi numele în olx.ro, ca partea a strategiei impuse de sud-africanii de la Naspers, care deţin site-ul, urmând ca în perioda următoare cele două mărci să fie folosite în paralel.

Grupul Nas¬pers, care deţine prin Allegro Group site-ul de anunţuri Mercador.ro, a decis să redenumească toate site-urile de anunţuri pe care le deţine în OLX. Astfel, de azi Mercador.ro devine olx.ro, iar site-urile de profil din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Kazakstan şi Belarus vor avea aceeaşi soartă. Sud-africanii de la Naspers, care deţin şi 70% din eMag şi o cifră de afaceri de 3,7 miliarde de euro, deţin platforme de anunţuri în peste 100 de tari. Numele OLX.ro provine din expresia “online exchange”.

“Vom investi atât cât va fi necesar în procesul de rebranding. Nici mercador.ro nu era văzut prea bine atunci când l-am lansat, iar acum se află pe primul loc în ceea ce priveşte notorietatea la nivelul site-urilor de anunţuri din România”, a declarat Cristina Gheorghiţoiu, business manager OLX.ro

Pe site-ul de anunţuri va apărea pentru câteva luni alături de mercador.ro şi noul logo olx. De asemenea, de pe site au fost scoase toate reclamele.  Platforma beneficiează de un sistem de localizare îmbunătăţit şi au fost lansate versiuni noi pentru mobil.  De la lansarea în România în 2010, Mercador.ro a reuşit să devină lider de piaţă, cu peste două milioane de anunţuri online gratuite. Compania face bani din anunţurile promovate.