Cristina Timiş la Gala Capital 25: Să fii antreprenor în România este egal cu a fi extraterestru

Antreprenorul Radu Timiş a fost premiat în cadrul Galei Capital 25 de ani pentru cea mai sănătoasă creştere a businessului pe care l-a creat alături de soţia sa Cristina.

În 1992, Radu Timiş deschidea un chioşc de 12 metri pătraţi în București. Acum, după 25 de ani, business-ul Cris-Tim este lider de piață, cu afaceri de aproape 150 milioane de euro şi peste 2.500 de angajaţi. De anul acesta toate produsele Cris-Tim sunt fără aditivi şi conservanți. Distincţia i-a fost acordată de Irina Munteanu, directorul financiar al Apa Nova Bucureşti.

Alături de soţia sa, Cristina Timiş, antreprenorul premiat şi-a amintit de începuturile companiei pe care au fondat-o împreună, când îşi permitea doar un week-end la Poiana Braşov.

„Treceam pe lângă casa din Poiană a domnului Ion Ţiriac şi ne uitam fascinaţi la ea. Pe atunci aveam un chioşc de 2,5 metri pe 6,5 metri şi nu mi-ar fi trecut niciodată prin cap că vom sta pe aceeaşi scenă cu Ion Ţiriac. Putem să emitem pretenţia că suntem industriaşi, că suntem un brand puternic şi însemnăm ceva pentru România. Dacă ne-ar fi spus cineva atunci că acesta este destinul nostru, nu am fi înţeles nimic. De la început am vrut să facem lucrurile altfel şi chiar la chioşcul pe care îl aveam, atunci când pe toată piaţa când cineva îţi cumpăra, spre exemplu, un kilogram de banane primea 650 de grame, pentru că asta era România în acel moment, noi vindeam un kilogram. Faptul că am fost serioşi, că am menţinut un standard de calitate şi am respectat ce îşi doreşte clientul, am ajuns astăzi la filosofia de a crea produse sănătoase“, a declarat omul de afaceri.

Cu un discurs mai apăsat, Cristina Timiş a spus că să fii antreprenor în România este egal cu a fi extraterestru.

„M-am întrebat de ce am primit premiul pentru cea mai sănătoasă creştere şi mi-am găsit răspunsul. Într-o ţară în care aproape tot sistemul socio-economic şi politic este bolnav, să rămâi sănătos fizic şi mental şi să creezi afaceri de succes, cred că merită premiat. Creşterea afacerii noastre a fost sănătoasă pentru că am pus pe primul loc resursa umană, fie el angajat sau client. Anul acesta am făcut o revoluţie în industria alimentară, pentru că nu mai sunt companii care să îşi fi asumat să scoată toate E-urile din produsele comercializate“, a menţionat ea.