Criza internationala face ravagii de-a lungul si de-a latul planetei, lovind de-a valma tari mai mari sau mai mici, companii transnationale sau locale, banci, supermarketuri, fabrici de otel etc. Aproape ca nu mai este vreun domeniu de activitate care sa nu fie lovit de criza. Zilele trecute Warner Bros. a anuntat concedierea a 800 de angajati, deci criza a cucerit si Cetatea Filmului. Mai ramasese un singur domeniu relevant unde criza, desi isi facuse simtita prezenta, inca nu obtinuse succese
Criza internationala face ravagii de-a lungul si de-a latul planetei, lovind de-a valma tari mai mari sau mai mici, companii transnationale sau locale, banci, supermarketuri, fabrici de otel etc.
Aproape ca nu mai este vreun domeniu de activitate care sa nu fie lovit de criza. Zilele trecute Warner Bros. a anuntat concedierea a 800 de angajati, deci criza a cucerit si Cetatea Filmului.
Mai ramasese un singur domeniu relevant unde criza, desi isi facuse simtita prezenta, inca nu obtinuse succese prea rasunatoare: internetul.
Acum a cucerit si net-ul in contextul ultimelor rezultate oficiale pe trimestrul IV 2008 anuntate de Google, al carui profit practic s-a prabusit, de la 1,21 miliarde de dolari cu un an in urma, la 382 de milioane in conditiile cresterii cu 18 procente a vanzarilor.
E adevarat, in valoare absoluta, profitul este semnificativ in contextul in care multe companii nici macar nu viseaza la un profit de aproape 400 milioane de dolari, dar procentual scaderea se apropie de 70%, asa ca suna destul de ingrijorator.