Companiile româneşti de outsourcing câştigă din ce în ce mai mult cotă de piaţă în contextul crizei economice care a crescut cererea de servicii de acest fel, potrivit newAD Communication. „În perioada de recesiune, când cererea de servicii de outsourcing IT este tot mai mare, companiile româneşti din domeniu au şansa să cucerească pieţe foarte interesante dacă reuşesc să se diferenţieze de alţi furnizori mai ieftini, dar cu servicii mai slabe calitativ”, a de
Companiile româneşti de outsourcing câştigă din ce în ce mai mult cotă de piaţă în contextul crizei economice care a crescut cererea de servicii de acest fel, potrivit newAD Communication.
„În perioada de recesiune, când cererea de servicii de outsourcing IT este tot mai mare, companiile româneşti din domeniu au şansa să cucerească pieţe foarte interesante dacă reuşesc să se diferenţieze de alţi furnizori mai ieftini, dar cu servicii mai slabe calitativ”, a declarat Lucian Dorneanu, Senior Lead Generation Consultant la compania românească de consultanţă în marketing şi management newAD Communication.
Concurenţa între companiile de outsourcing IT se va intensifica semnificativ până în 2010 – conform previziunilor companiei de cercetare şi consultanţă IT Gartner – devenind tot mai greu pentru companiile din domeniu să achiziţioneze noi clienţi.
Pentru a rezista concurenţei, companiile autohtone de outsourcing trebuie să îşi segmenteze cât mai bine piaţa şi să genereze oportunităţi noi de vânzări, susţinute de marketing şi comunicare.
SURSA: newAD Communication