Situaţia economică dificilă s-a instalat destul de comod în zona afacerilor de lux. Astfel, grupul francez LVMH, numărul 1 mondial din acest sector, intenţionează să cedeze partea sa de acţiuni pe care o are la Moët Hennessy, filiala sa de vinuri şi alte băuturi alcoolice de lux. Informaţiile nu sunt oficiale, însă „Financial Times” scrie că potenţialul cumpărător ar putea fi Diageo, companie care deţine deja 34% din Moët Hennessy. Moët Hennes
Situaţia economică dificilă s-a instalat destul de comod în zona afacerilor de lux. Astfel, grupul francez LVMH, numărul 1 mondial din acest sector, intenţionează să cedeze partea sa de acţiuni pe care o are la Moët Hennessy, filiala sa de vinuri şi alte băuturi alcoolice de lux.
Informaţiile nu sunt oficiale, însă „Financial Times” scrie că potenţialul cumpărător ar putea fi Diageo, companie care deţine deja 34% din Moët Hennessy.
Moët Hennessy regrupează aproximativ 20 de mărci de băuturi fine printre care se numără Dom Perignon, Moët & Chandon, Veuve Clicquot Ponsardin, Chateau d’Yquem şi Krug.
Banii din băuturi fine, investiţi în modă
Analişti ai industriei, citaţi de „FT”, spun că banii încasaţi de LVMH în urma acestei operaţiuni ar putea fi investiţi în achiziţii din zona modei, astfel că pe viitor nume precum Hermes sau Gucci ar putea face parte din portofoliul companiei care include deja mărci ca Louis Vuitton, Fendi, Donna Karan şi Marc Jacobs.
SURSA: „Financial Times”