Ctrip va cumpăra Skyscanner cu 1,75 miliarde de dolari

Site-ul britanic de comparare a călătoriilor Skyscanner a fost achiziţionat de agenţia online de turism Ctrip din China, într-o tranzacţie evaluată la 1,4 miliarde de lire sterline (1,75 miliarde de dolari), transmit DPA şi BBC.

Site-ul Skyscanner, înfiinţat în 2003, este disponibil în peste 30 de limbi şi are lunar aproximativ 60 de milioane de utilizatori activi. Compania va continua să funcţioneze independent, cu aceeaşi echipă de conducere. 

Cofondatorul şi directorul general al Skyscanner, Gareth Williams, a afirmat că tranzacţia va aduce firma mai aproape de obiectivul său "de a face căutarea călătoriilor cât mai simplă posibil pentru turiştii din întreaga lume". 

Ctrip, înfiinţată în 1999, este cea mai mare agenţie online de turism din China. 

Tranzacţia va întări poziţia Ctrip pe piaţa internaţională de rezervare a călătoriilor. 

"Suntem extrem de prudenţi în privinţa achiziţiilor, ne interesează numai companiile care sunt lider în turism", a afirmat Sun Jie, directorul general al Ctrip. 

Anul trecut, Ctrip a achiziţionat cea mai mare agenţie online de turism din India, MakeMyTrip, şi două companii americane, Ctour Holiday şi L&L Travel. 

AGERPRES