Pentru primul lot din tronsonul Nădlac-Arad, în lungime de 22,2 km, au fost depuse şapte oferte. Valoarea contractului pentru acest segment se ridică la circa 487 mil. lei, fără TVA.

De remarcat faptul că „regii asfaltului“ au fost nevoiţi să se asocieze pentru a putea întruni cerinţele caietului de sarcini, iar printre companiile intrate în aceste consorţii sunt nume importante care au intrat pentru prima oară pe piaţa locală.

Astfel, Romstrade – firma lui Nelu Iordache s-a asociat cu portughezii de la MonteAdriano, cu afaceri de 130 mil. euro pe plan local, şi cu mai puţin cunoscuta Donrep Construct.
CCCF a făcut consorţiu cu slovacii de la Doprastav, pentru prima oară pe piaţa locală – dar cu un portofoliu consistent. Doprastav face parte din 2001 din DDM Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Cehia şi Slovacia.
Italienii şi-au făcut propriul consorţiu, format din Astaldi şi Euroconstruct (parte a Euroholding Group), la care se adaugă AstalRom – fosta SUGCT Călăraşi, în prezent parte a grupului Astaldi. Austriecii de la Strabag au făcut front comun cu firma Confort. Printre consorţiile care au mai depus oferte se numără OHL-Labra-Copisa; Tirrena Scavi – Condotte – Cossi şi Azvi-Puentes-Straco-Grusamar-Specialist Consulting SRL-Incitec SRL

Lotul doi

Pentru a doua parte a tronsonului s-au depus opt oferte. Lotul doi are o lungime de 16,6 km şi o valoare estimată la 506 mil. lei, fără TVA.

Dorinel Umbrărescu a făcut consorţiu cu propriile firme din grup, respectiv UMB şi Tehnostrade, la care se adaugă firma Carena.
Hidroconstrucţia s-a asociat cu Porr, companie care mai lucrează alături de FCC şi Astaldi la autostrada Arad-Timişoara.
Delta ACM, controlată de omul de afaceri Florea Diaconu, a intrat în consorţiu cu azerii de la Azvirt, o prezenţă nouă pe piaţa locală. Austriecii de la Alpine s-au inscris singuri în bătălia pentru cei 16 km de autostradă.
Pe listă mai figurează Impresa Pizzarotti-Impregilo-Pomponio; Vega-Selina-Consitrans; Aprivia-Soares da Costa şi Viarom-Vectra-Betacops.