Să discuți personal cu fiecare client, iată cheia marketingului de succes! Dar cum poți vorbi în același timp cu mii de oameni diferiți, transmițându-i fiecăruia mesajul potrivit?
BCR a ales soluția IBM Analytical CRM, care reprezintă unul dintre cele mai importante sisteme IBM Unica implementate în Europa Centrală și de Est.
Cu IBM Unica și produsele adiacente, poți planifica, proiecta, implementa, măsura și analiza campanii de marketing foarte personalizate care se desfășoară pe mai multe canale și în valuri succesive. Datorită funcționalității și scalabilității superioare, IBM Unica are un rol vital în definirea și implementarea unui dialog interactiv cu orice client.
O tehnologie cheie pentru soluția IBM Unica este Universal Data Interconnect™ (UDI), care permite conectarea simultană la bazele de date existente, registre, sisteme operaționale și alte documente pentru a accesa informații din surse multiple și a livra rapoarte de campanie într-o mare varietate de formate.
Aceste funcționalități avansate reprezintă motivul principal pentru care BCR a ales soluția IBM.
“Principalul nostru obiectiv este să înţelegem şi să rezolvăm nevoile clienţilor oferindu-le produse şi servicii mai simple, mai accesibile şi de o calitate înaltă(…). De aceea, ne străduim permanent să ne optimizăm activitatea prin implementarea celor mai bune platforme operaţionale, precum această soluţie Analytical CRM”, declară Radu Nelepcu, directorul executiv al Direcţiei Organizare şi Soluţii IT din BCR.
• IBM Unica Campaign Management pentru segmentarea şi selecţia clienţilor
• IBM Unica Campaign Optimization pentru optimizarea interacţiunilor cu clienţii
• Soluţii IBM Data Mining (SPSS – Statistical Package for the Social Sciences) pentru analize predictive
• Aplicaţia IBM Unica Marketing Operations pentru utilizarea optimă a resurselor de Marketing ale campaniei
Într-un mediu competitiv ce îi favorizează pe cei mai agili şi mai inteligenţi, băncile trebuie să investească în instrumente ce le pot oferi informaţii relevante şi capabilități de analiză și predicție avansate, pentru a deveni lideri pe piaţă.
IBM poate furniza clienţilor toate instrumentele necesare, permiţându-le să ofere soluţii bancare personalizate şi atenție considerabilă clienţilor. Prin intermediul soluţiei implementate, IBM sprijină BCR pentru obţinerea de avantaje competitive.
Pentru a descoperi ce avantaje poate avea afacerea ta folosind soluţiile IBM Enterprise Marketing Management, descarcă acum documentul “IBM’s State of Marketing survey 2012”.
©2012 IBM Corporation. Toate drepturile rezervate.
Informaţiile sunt oferite ca atare, fără nicio garanţie, expresă sau implicită, şi se bazează pe planurile şi strategiile de produs curente ale IBM, care pot fi schimbate de către IBM fără notificare prealabilă.
IBM nu e răspunzător pentru niciun prejudiciu cauzat sau legat într-un anume fel de acest document. Nicio parte a acestui document nu are intenţia şi nici nu va avea efectul de crea orice fel de garanţii sau reprezentări din partea IBM (sau a furnizorilor ori licenţiatorilor săi), sau de a modifica termenii şi condiţiile acordului de licenţă aplicabil căruia i se supune software-ul IBM.
IBM, IBM logo-ul, ibm.com, Let’s Build A Smarter Planet, Smarter Planet şi icon-ul planetei sunt mărci comerciale ale International Business Machines Corporation, înregistrate în multe jurisdicţii din întreaga lume. Alte nume de produse şi servicii pot fi mărci comerciale ale IBM sau ale altor companii. O listă actualizată cu mărcile comerciale ale IBM e disponibilă pe Internet la www.ibm.com/legal/copytrade.shtml.
IBM România S.R.L. Bucharest Business Park, Corp A2, Şos. Bucureşti-Ploieşti Nr. 1A, 013681, Bucureşti 1, România – CIF RO378660, RC J/40/5106/1991, Cap.Soc. 41.670 Lei.