Proprietarii agenției de turism Christian Tour tocmai au anunțat o nouă linie de business: Memento Bus, primul smart cost bus din România, care va opera curse de transport în România și către destinații externe precum Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria.
Astfel, noul brand vine în completarea altor investiții ale grupului, care, potrivit prognozelor, vor duce afacerile la aproximativ 150 milioane de euro, în 2017.
”Ne-am propus să aducem în piață aceleași servicii de care beneficiază un pasager atunci când alege ca mijloc de transport avionul. Prețurile vor fi foarte mici, încep de la 1 euro pentru fiecare destinație. În afară de destinațiile din România, vor fi și 11 destinații către Europa. Primele curse încep să fie operate din luna martie”, a spus Marius Pandel, CEO Christian Tour.
Flota de autocare numără deja 25 de unități, din care ”10 sunt pe drum”. Potrivit datelor companiei, ultimele investiții în înnoirea flotei au însemnat 3 milioane de euro.
Pentru următorii trei ani, ținta este să ajungă la 4 milioane de pasageri și 80 de autocare.
Altfel, pe partea de turism, Christian Tour a înregistrat afaceri de 60 de milioane de euro în 2015 și și-a propus să atingă 70 de milioane de euro anul acesta datorită, în principal, creșterii vânzărilor către Spania, Grecia și Turcia.