Într-o industrie în care produsele încă sunt expuse pe paleți și tratate ca niște simple materiale de construcție, brandul a jucat rolul de pionier încă de când a intrat pe piață. PIATRAONLINE este primul business care a arătat că piatra naturală poate fi vândută și online, primul care a deschis un showroom, nu doar un magazin, primul care a creat parteneriate exclusive cu cele mai prestigioase cariere din lume, dar și primul care a onorat comenzi externe prin flota proprie. Iar astăzi revoluționează din nou categoria, aliniindu-se celor mai avangardiste trenduri internaționale în materie de retail.

Câștigător al premiului DNA Paris Design Awards 2024 — una dintre cele mai importante competiții internaționale dedicate designului și arhitecturii —, la categoria Best Interior Design / Retails, noul concept de flagship store oferă mai mult decât o simplă experiență de vânzare. Vizitatorii sunt ghidați pe un traseu atent planificat, iar fiecare punct oferă o nouă perspectivă asupra unui material pe care credeai că îl cunoști.

Receptie PIATRAONLINE nou flagship store
SURSA FOTO: PIATRAONLINE

Noul flagship este conceput ca o experiență similară celei pe care o întâlnești într-o galerie sau într-un muzeu. Diferitele tipuri de piatră sunt expuse în amenajări scenografice, fără etichete sau prețuri, pentru a scoate în relief calitățile lor de design. Această abordare favorizează o mai bună înțelegere a expresivității pietrei naturale și a diferitelor fațete pe care le conține. Flagship store-ul este, de fapt, un spațiu conceptual.

“Fostul hub central a fost reconfigurat de la zero pentru a integra noua noastră viziune. Conceptul amenajării, de inspirație brutalistă, cu decupaje volumetrice supradimensionate, scări și arcade, trimite cu gândul la aspectul carierelor terasate, din care sunt extrase blocurile de piatră.” — Mariana Brădescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

Parterul se stratifică atât pe verticală, cât și pe orizontală și invită la explorare, asemenea unui labirint. Fiecare coridor și spațiu explorează o tematică diferită, punând în scenă o altă colecție de produse sau un alt material, într-o paletă largă de forme, finisaje și utilizări. Parterul pune la dispoziție și un spațiu tehnic cu moodboard-uri dedicate celor mai populare tipuri de piatră, dar și soluții de montaj și prelucrare de ultimă generație.

La etaj, regăsim o zonă privată de lucru, dedicată clienților B2B, ce poate fi vizitată doar printr-o programare prealabilă. Cea mai mare parte a spațiului este organizată sub forma unui penthouse, cu lobby, living, dressing și bucătărie, pentru a pune în valoare colecțiile exclusive de piatră naturală, dar și cele mai noi tehnologii în materie de prelucrare și instalare.

“Flagship store-ul îndeplinește și funcția de punct de intersecție pentru profesioniștii din industrie. Spațiul este conceput pentru a găzdui evenimente de networking, ateliere și conferințe dedicate designerilor, arhitecților și creativilor din domenii complementare.” — Sergiu Constinescu-Brădescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

_____

PIATRAONLINE este liderul industriei de piatră naturală din România, în top 300 afaceri locale, cu peste 16 ani de experiență în domeniu și peste 40.000 de proiecte implementate la nivel local și internațional. Mai mult decât un furnizor de materie primă, PIATRAONLINE este un curator de materiale exclusive și un hub creativ care susține inițiative valoroase de design. Oferind servicii personalizate de consultanță, de la concept la proiect și de la debitare la livrare și instalare, PIATRAONLINE este o echipă full service.

Articol susţinut de PIATRAONLINE.