Cu toții ne dorim să facem în viață ceea ce ne place. Chiar și locul de muncă pe care ni-l alegem, îl vrem cât mai aproape de pasiunile noastre. Dacă această dorință ni se îndeplinește, cu siguranță viața noastră este mult mai plăcută. Într-o lume plină de stres și de grijile de zi cu zi, două surori ne arată că se poate și altfel.
Au reușit să pună pe picioare o afacere care s-a născut din pasiune, dar nu a ocolit deloc arta. Ne referim la un business pus pe picioare din pasiunea și dorința de a reuși. Fără o investiție însemnată, Iuliana și Mirela Grosu au arătat că se poate și că imposibilul poate deveni posibil.
Cu pisici, brandul care a crescut în doi ani ca altele-n zece
Cupisici.ro este brandul născut și crescut dintr-o pasiune. Este relativ nou pe piața e-commerce din România. Are o vechime de aproximativ doi ani și jumătate, dar a crescut nesperat de mult într-o piață nesigură și lovită mereu de schimbări neașteptate.
Business-ul constă într-un magazin online care a fost creat, așa cum îi spune și numele, special pentru iubitorii de pisici. Acesta a fost fondat de către două surori, Iuliana și Mirela Grosu. Cele două au reușit combinația perfectă. Au unit pasiunea pentru pisici cu arta și astfel a ieșit ceva nou și special pentru România.
Cum a început povestea Cu Pisici
Povestea Cu Pisici a început încă de pe băncile facultății, când Iuliana, o mare pasionată de pisici, și-a dat seama că își dorește propriul business. Zis și făcut. A decis să-și deschidă propriul magazin cu produse cu pisici. Astfel, ea poate oferi celorlalți iubitori de feline o mare varietate de produse pe care și ea si-ar fi dorit să le găseasca într-un singur loc.
Ideii de business i s-a alaturat apoi Mirela, care este pasionată de artă, în special de pictură. Împreună au decis să lanseze acest magazin care să conțină doar produse cu pisici.
Ceea ce face cu adevărat special acest magazin sunt produsele personalizate, pictate manual, precum tricouri, bluze și teniși cu pisici.
„Ne dorim să oferim clienților noștri o mare varietate de produse prin care să le transmitem că le înțelegem pasiunea și că îi susținem să și-o manifeste și să se bucure de ea. Totodată, dorim să le oferim o experiență deosebită atât în momentul în care cumpără de la noi un produs, cât și atunci când poartă sau folosește produsul respectiv”, afirmă fondatoarele magazinului.
Numele Cu Pisici a fost ales tot de către Iuliana. Tânăra spune că l-a ales pentru a fi cât mai simplu, ușor de reținut, dar și sugestiv. „Uneori, când ne întreabă unele persoane necunoscute cum se numește magazinul nostru, următoarea întrebare este dacă vindem pisici vii”, se amuză tânăra antreprenoare.
Ce produse pot fi găsite în magazinul Cu Pisici
Magazinul cuprinde o gamă de produse pictate manual, cu pisici, precum tricouri, bluze și încălțăminte. Din dorința de a oferi produse unice clienților, surorile au decis ca pentru fiecare client în parte să picteze produsele special. De asemenea, în acest mod ele doresc să reducă risipa de materiale susținând astfel protejarea naturii. Din moment ce sunt pictate doar produsele pentru care primesc comanda, ele reușesc să ofere produse mai bune și să evite alte costuri și riscuri.
Pe lângă aceste produse, mai pot fi găsite în magazin multe modele de bijuterii din argint cu pisici, dar și alte tipuri de accesorii precum eșarfe și genti. De asemenea, există și o categorie de produse cu pisici pentru casă precum covoare, lingurițe și căni.
De curând, mănușilor pentru perierea blăniței, li s-a alăturat o gamă de produse special creată pentru îngrijirea blăniței precum degresant, șampon li balsam. Tot în categoria „Pisici” sunt întâlnite diferite jucării printre care și peștișorii cu catnip, favoriții pisicilor.
„Fiind perfecționiste, pentru noi calitatea produselor pe care le oferim este foarte importantă. De fiecare dată când introducem un produs nou, ne gândim mai întâi dacă ne place 100% acel produs și dacă l-am folosi cu placere. Același principiu se aplică și în cazul serviciilor pe care le oferim în momentul vânzării și interacțiunii cu clienții noștri”, afirmă surorile.
Iar strategia lor de a pune clientul în prim-plan funcționează foarte bine urmărind review-urile și feedback-urile pozitive pe care le primesc constant.
Totodată, din dorința de a oferi și mai multă valoare în societate, pe site-ul magazinului a fost creat și un blog unde sunt publicate constant articole cu diverse teme precum sfaturi despre îngrijirea pisicilor, travel și curiozități despre pisici.
Pentru a ajuta animăluțele de pe stradă, tot pe site poate fi gasită și o secțiune de adopții unde oamenii pot posta anunțuri sau pot adopta pisicile care au fost deja postate.
Investiția inițială și cât de bine a evoluat financiar business-ul
Investiția inițială în acest business a fost una destul de mică, de aproximativ 1000 euro, majoritatea banilor fiind investiți în stocuri. Alte cheltuieli au fost cele cu hostingul și achiziționarea domeniului, iar site-ul a fost creat cu ajutorul unui prieten al celor două antreprenoare.
Deși a pornit oarecum timid, business-ul a evoluat destul de bine, înregistrând profit încă din primul an. În 2019 a fost inregistrată o cifră de afaceri de 29.000 de euro, creșterea fiind de 200% comparativ cu anul 2018. Și anul 2020 a început bine, menținându-se această creștere.
Cele mai mari vânzări sunt înregistrate în perioada Sărbătorilor de Iarnă, începând încă din luna noiembrie. Pentru anul curent antreprenoarele preconizează la fel, o creștere de cel puțin 150%-200%.
Cum află oamenii de magazinul Cu Pisici
Produsele Cu Pisici pot fi descoperite atât pe Google printr-o simplă căutare, cât și prin intermediul paginilor de Facebook și Instagram ale business-ului, unde zilnic apar postări noi. De asemenea, sunt mulți clienți care cumpără la recomandarea prietenilor care au achiziționat deja produsele magazinului.
Care sunt planurile de viitor
În viitorul apropiat, surorile Grosu intenționează să extindă magazinul pe piața din Europa și apoi la nivel global, considerând că există un potențial foarte mare.