Farmec Cluj-Napoca a înregistrat vânzări de 28,9 milioane de lei în primele trei luni ale anului, în creştere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania are în plan să investească puternic în consolidarea prezenţei la export.
Farmec a încheiat anul 2012 cu vânzări de 121 milioane lei, cu 10% mai mari decât cele din 2011. Rezultatele înregistrate la începutul lui 2013 se aliniază estimării de creștere a companiei pentru anul 2013.
"Suntem mândri că avem același ritm constant și sănătos de dezvoltare pe care îl păstrăm deja de câțiva ani buni”, spune Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.
"Planurile noastre pentru acest an mai cuprind continuarea investițiilor în modernizarea secțiilor de producție, a laboratoarelor și în dezvoltarea sistemului propriu de distribuție, dar și în cercetare și inovare la nivelul portofoliului de produse, unde vom continua să ne surprindem consumatorii prin noi lansări și extinderi de gamă. De asemenea, vom investi puternic în creșterea prezenței noastre la export, cu precădere în țări din zona Europei Centrale și de Est", mai spune Mircea Turdean.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO
9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital. Compania mai deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.
Compania Farmec Cluj-Napoca a obţinut anul acesta Certificatul de Bună Practică de Fabricație, care reprezintă o garanție că procesele şi produsele finite sunt fabricate şi controlate după proceduri şi standarde de calitate adecvate. Farmec s-a aliniat astfel cerinţelor UE, care prevăd că din iulie 2013, toate companiile producătoare de cosmetice vor trebui să demonstreze conformitatea activității lor cu cerințele Bunelor Practici de Fabricație, în vederea comercializării produselor pe piață.