Potrivit ministrului Elena Udrea, ministerul a fost campion la absorbția fondurilor europene, a fost primul minister care a făcut reduceri de personal și a redus, în medie cu 37%, cheltuielile cu bunuri și servicii.

Printre proiectele realizate în 2010 se unmără finalizarea a 1.602 unități locative pentru tineri, 88 de săli de sport recepționate, finalizarea a 15 proiecte de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apă și canalizare, a stațiilor de tratare a apei potabile în localitățile de până la 50.000 de locuitori, un patinoar artificial, finalizarea a 314 km de drumuri județene și locale și 234 de locuințe sociale, 29.000 de apartamente reabilitate termic.

Au fost contractate 545 de finanțări europene, în valoare  de peste 5 miliarde de euro.

În 2010 au fost finalizate 9 proiecte destinate schiului și alte 10 destinate dezvoltării infrastructurii turistice din zona montană înaltă. Au fost finalizate proiecte balneo, precum și cele destinate Deltei Dunării, însă cel mai important proiect  a fost creearea brandului turistic românesc, lansat la Shangai în iulie.

Sfârșitul anului 2010 a fost marcat de realizarea planului de marketing, care va terminat în ianuarie 2011 și va conține planul operațional cât și planul strategic pe baza căruia se va face promovarea țării în intervalul 2011-2015.