Cum a menţinut Samsung activ Spiritul Olimpic la Londra 2012

Samsung a furnizat în jur de 17.000 de telefoane mobile și peste 4.600 de accesorii către familia Olimpică pentru a menține utilizatorii conectați și informați în timpul Jocurilor Olimpice, conform unui comunicat al companiei.

Samsung a oferit de asemenea, și suport operațional pentru Centrul de Operațiuni Tehnologice (Technology Operations Center (TOC). TOC efectuează monitorizări centrale și controlează toate sistemele de IT și de telecomunicații care susțin Olimpiada de la Londra. În cadrul TOC, Samsung a colaborat și cu alte companii din domeniul IT incluzând Atos, BT și Omega.
Pornind de la succesul din ultimele cinci ediții ale Jocurilor Olimpice în materie de inovație wireless, inițiativele sociale extinse inaugurate de Samsung au ajutat la crearea unui eveniment creditat acum ca fiind prima ediție socială a Jocurilor Olimpice – transformând Londra 2012 în Jocurile Olimpice pentru întreaga lume. Prin intermediul unei varietăți de campanii sociale, Samsung a implicat multă lume să ia parte la Jocurile Olimpice și să transmită mai departe către oamenii de pretutindeni Spiritul Olimpic.
Prin programul Samsung Global Blogger au fost invitate 76 de persoane cu notorietate în mediul online din toate colțurile lumii, care să scrie își impresiile pentru fanii de pretutindeni, pe baza propriilor experiențe exclusive oferite de Jocurile Olimpice și de tot arealul extraordinar ce a acoperit Londra în această perioadă. Echipamentele tehnologice puse la dispoziţie de către Samsung pentru comunicarea wireless precum şi iniţiativele sociale dezvoltate au oferit oportunităţi pline de inspiraţie pentru un număr de oameni mai mare decât oricând.
Prin aplicația Samsung Hope Relay, Samsung a creat o experiență deosebită pentru oamenii din întreaga lume, oferindu-le șansa de la lua parte virtual la Jocurile Olimpice și de a aduce o contribuție în comunitatea locală. De asemenea, Samsung a lansat “Samsung: Take Part 2012”, o aplicație mobilă concepută pentru a aduce consumatorii mai aproape de ediția Londra 2012, dându-le posibilitatea de a experiementa jocuri sportive interactive, de a face tururi virtuale 3D ale arenelor olimpice și de a primi informaţii cu privire la ultimele rezultate și știri cu privire la olimpiadă.