La finalul lunii noiembrie 2010, good.bee Tranzacții mobile avea peste 28.000 de clienți, dintre care circa 60% în vârstă de maxim 25 de ani și 10% cu vârsta cuprinsă între 45 – 65 de ani, după cum reiese dintr-un comunicat al companiei.
La activarea serviciului good.bee, utilizatorului i se deschide un cont curent la BCR și primește un card de debit cu CIP Visa Electron. În plus, acesta poate utiliza serviciul de operațiuni bancare prin telefonul mobil. Datele clientului sunt colectate de un agent al companiei, fără a fi necesară deplasarea utilizatorului la bancă.
Clienții good.bee sunt în special persoane din zonele rurale (fermieri – pentru subvențiile APIA, mici antreprenori, persoane care beneficiază de asistență sociala, angajați ai primăriilor și ai consiliilor locale), adolescenți sau studenți.
Cătălin Moise, director general good.bee afirmă că „cel mai tânăr client good.bee tranzacții mobile are 14 ani, iar cel mai în vârstă are 86, ceea ce demonstrează că produsul este ușor de folosit și util celor care nu au acces facil la produsele bancare clasice. Clienții folosesc produsul good.bee pentru a transfera bani altor membri ai familiei, pentru încarcarea cartelelor de telefonie mobilă și pentru a plăti facturi către diferiți furnizori”.
Comisionul pentru un transfer între conturi good.bee sau către conturi în BCR este de 1,15 lei. Pentru un transfer mobil către conturi în lei la alte bănci din România clientul plătește 1,8 lei. Verificarea soldului contului prin intermediul telefonului mobil costă 0,45 lei, iar retragerea de numerar prin bancomatele BCR, 0,5 lei.
În anul curent au fost efectuate peste 100.000 de operatiuni, dintre care 54% operațiuni pe telefonul mobil (prin rețelele Orange și Vodafone), 45% operațiuni pe bază de carduri (ATM & POS) și 1% operațiuni prin intermediul băncii, conform comunicatului companiei. Valoarea medie a unui transfer good.bee a fost în noiembrie 2010 de 114 lei, în timp ce valoarea medie a facturii plătite prin serviciul de mobile banking atinge 100 lei.
Conform reprezentanților good.bee, pentru anul 2011 compania își propune dublarea operațiunilor, respectiv a numărului de clienți, precum și a numărului de operațiuni efectuate de aceștia.
Good.bee Service RO a fost înființată printr-un parteneriat între Fundația Erste împreună cu Erste Group și în octombrie 2010 a fost preluată de către BCR, care a extins oferta și acoperirea serviciilor către segmentul persoanelor nebancarizate.