Cum ar putea arăta un Sandero Cabrio?
Vă mai amintiți de versiunile CC (Coupe-Cabriolet) ale mașinilor compacte? Aceste vehicule de nișă au dispărut după câțiva ani în care au avut rezultate comerciale bune. În prezent, nu există niciun motiv să credem că astfel de modele vor fi resuscitate, dar vă puteți imagina cum ar putea arăta o Dacia Sandero decapotabilă.
Într-un clip postat pe YouTube, un utilizator vine cu o idee despre cum ar putea arăta modelul Sandero Cabrio în cazul în care Dacia ar decide să o lanseze, chiar dacă acest lucru este puțin probabil.
Ca întotdeauna în cazul unui model Dacia, prețul său scăzut ar fi principalul atu pentru potențialii clienți interesați. De asemenea, ar fi o mașină care ar putea fi folosită pe tot parcursul anului, deoarece hardtop-ul ar asigura o bună izolare împotriva frigului și a ploii în lunile de toamnă și iarnă.
În mod logic, ar fi proiectată pentru una sau două persoane. Pe de altă parte, cu acoperișul rabatat, compartimentul pentru bagaje ar fi însă destul de mic.
Conceptul este însă puțin probabil să devină realitate
Din câte putem observa, conceptul a fost bazat pe vechiul Renault Megane 3 Cabriolet, model ce avea un plafon metalic retractabil, așa cum au avut multe ale mașini ale vremii (VW Eos, Volvo C70, Ford Focus Cabriolet). Ideea din spatele acestui sistem era aceea că puteai avea o mașină cu alură de coupe, dar care să ofere și experiența decapotată a unui cabriolet.
În ciuda greutății sale mai mari, din cauza sistemului hidraulic care culisează acoperișul, Dacia Sandero Cabrio ar putea rămâne cu aceleași motoare deja cunoscute din gamă și nu ar trebui să apeleze la motoare mai puternice. Este vorba despre motorul benzină și GPL – 1.0 ECO-G cu 100 CP și motorul turbo pe benzină 1.0 TCe cu 90 CP.
Cu primul, pe lângă faptul că poartă eticheta Eco, Sandero decapotabil ar urma să funcționeze cu cel mai ieftin carburant disponibil în prezent, GPL.
Mai jos aveți un video cu acest concept al Sandero Cabrio. În fața atâtor SUV-uri monotone, un astfel de vehicul ar putea fi o idee curajoasă, chiar dacă este puțin probabilă, scrie motor1.com.