”Nu ar fi bine să fie un joc doar între cei prezenţi. Trebuie făcut orice pentru a stimula intrarea pe piaţa locală a unui nou operator”, a subliniat Mircea, citat de Agerpres. În ceea ce priveşte licitaţiile pe care ANCOM urmează să le organizeze în acest an pentru alocarea de noi frecvenţe operatorilor mobili din România, vicepreşedintele Consiliului Concurenţei a spus că se poate urma modelul olandez tocmai pentru a determina intrarea în România a noi grupuri telecom.
”Licitaţia ascendentă, care înseamnă cine oferă cel mai mare preţ, anunţată de către domnul Marinescu (n.r. – preşedintele ANCOM) pentru acordarea frecvenţelor de spectru radio, poate fi înlocuită cu licitaţia descendentă de tip olandez, pentru a facilita intrarea pe piaţă a noi grupuri telecom. Nu trebuie ca cineva să piardă, dar nici nu trebuie să câştige cineva în dauna consumatorului”, a menţionat Valentin Mircea. Potrivit lui, la ora actuală, deşi se vorbeşte despre existenţa în România a cinci operatori telecom, pe plan local nu ar exista decât ”trei operatori şi jumătate”.
”Să nu uităm că Romtelecom, Comsote şi Telemobil au o legătură. Cât priveşte RCS-RDS, nici până azi nu am înţeles exact metoda de prezenţă pe piaţa telecom. Operatorii trebuie să inoveze mai mult. La ora actuală, aceştia sunt cărăuşi de servicii de voce decât de conţinut”, a explicat el.
Cum ar schimba piața un nou operator telecom?
13 martie 2012, 11:49
Ultima modificare în 13 martie 2012, 13:49
Este nevoie de un nou operator telecom pe piaţa din România, care ar fi în măsură să pună presiune pe cei prezenţi deja, a declarat, marţi Valentin Mircea, vicepreşedintele Consiliului Concurenţei.
Etichete: noul,
operator,
telecom
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook