Tariful a inclus transportul cu avionul, transfer de la și către aeroport și șapte nopți de cazare la hotel de 4*, cu demipensiune. Cel puțin, așa reiese din datele agenției de turism online Paravion. „Au fost și români care au optat pentru destinații atipice, precum cele exotice. Pentru biletele de avion dus-întors către o destinație exotică, transferul de la și către aeroport și șapte nopți de cazare la hotel de 4*, cu demipensiune, turiștii au alocat un buget mediu de 1.600 de euro de persoană”, spune Remus Vișan, directorul general al agenției.
În ceea ce privește bugetul mediu alocat de către români pentru biletele de avion cumpărate în 2016, acesta a fost de aproximativ 260 de euro de persoană pentru companiile de linie, înregistrându-se o creștere semnificativă pentru destinațiile din afara Europei. Pentru biletele de avion low cost, românii au alocat circa 94 de euro de persoană.
Conform datelor companiei, aproximativ 35% din totalul pachetelor vândute în 2016 au fost rezervate în lunile mai și iunie, preponderent pentru vacanțe de tip charter. Octombrie și noiembrie au fost lunile cu cele mai multe rezervări în materie de bilete de avion, fiecare generând aproximativ 12% din totalul rezervărilor din 2016.
De asemenea, aproximativ 70% din totalul pachetelor turistice vândute în 2016 au fost achiziționate în două rate, prima reprezentând avansul la înscriere, iar a două fiind diferența achitată cu două săptămâni înainte de plecare.
Cât despre afacerile înregistrate de agenție anul trecut, valoarea a ajuns la aproape 78 mil. euro, Amsterdam, Istanbul, Munchen, Paris și Frankfurt fiind cele mai vândute destinații.
Compania este activă și pe piața din Turcia cu portalul de turism Bavul.com. Astfel, operațiunile din România au crescut cu 20% faţă de anul precedent, ajungând la circa 55 milioane de euro, iar cele din Turcia s-au ridicat la 23 milioane de euro.
Raportat la rezultatele înregistrate în România, biletele de avion au reprezentat cel mai bine vândut produs din portofoliul companiei, generând 84% din business-ul companiei. „În 2016, tranzacțiile finalizate de pe dispozitivele mobile au înregistrat o creștere de 400% comparativ cu anul precedent. Suntem în perioada în care mobilitatea începe să traseze trendurile în materie de turism digital”, mai spune Vişan.