Cum arată o reclamă în era imaginilor 3D

Ne aflăm într-o lume în care imaginile 3D sunt din ce în ce mai des întâlnite, iar efectele vizuale sunt din ce în ce mai folosite în imaginile video. De curând a apărut pe internet un spot publicitar care sparge oarecum tiparele unui spot obişnuit. Asta pentru că deşi începe într-o fereastra obişnuită a unui player video, efectele vizuale se întind mai apoi pe tot ecranul, dând senzaţia unor imagini tridimensionale. DETALII:Pentru a vedea spotul, click aici

Ne aflăm într-o lume în care imaginile 3D sunt din ce în ce mai des întâlnite, iar efectele vizuale sunt din ce în ce mai folosite în imaginile video.

De curând a apărut pe internet un spot publicitar care sparge oarecum tiparele unui spot obişnuit. Asta pentru că deşi începe într-o fereastra obişnuită a unui player video, efectele vizuale se întind mai apoi pe tot ecranul, dând senzaţia unor imagini tridimensionale.

DETALII:
Pentru a vedea spotul, click aici