Japonezii de la Sony au lansat primul ultrabook al companiei în ţara noastră şi estimează că vor vinde 500 de unităţi până la finele anului.
Ultabookul VAIO Seria T are un ecran de 13,3 inch, procesor de Intel Core i3-2367M, memorie 4GB DDR3, 1333MHz, SDRAM, sistem de stocare hibrid cu HDD de 320GB, 5400rpm + SSD de 32GB (SSD-ul este dedicat creşterii performanţei sistemului şi nu este disponibil pentru stocare de date), Bluetooth Ver. 4.0 + HS; USB 2.0, USB 3.0 cu încărcare prin USB , tastatură iluminată şi touchpad cu suport pentru gesturi. Ultabookul are o grosime de 17,8 mm şi o greutate de 1,6 kg (cu bateria standard inclusă)
Modul Rapid Wake + Eco permite utilizarea ultrabook-ului în doar câteva secunde, prin simpla deschidere a capacului. Cu aceeaşi uşurinţă, noul ultrabook VAIO T va trece în modul deep sleep atunci când închdeți ecranul,reducând semnificativ consumul de energie şi asigurând păstrarea datelor în siguranţă timp de până la 30 de zile.
VAIO Seria T are o soluţie şi în eventualitatea în care acesta este furat. Versiunea trial a programului Intel Anti-Theft Service este o soluţie inteligentă care oferă protecţie gratuită timp de 90 de zile, pentru ca datele tale să fie în siguranţă. Această opţiune încorporată detectează automat eventualitatea unui furt şi blochează accesul persoanelor neautorizate la informaţiile stocate.
“Estimăm că vom vinde peste 500 de unităţi din noul ultrabook VAIO T, ” a declarat Mircea Stoicescu Trade Marketing Manager Sony România. Preţul noului VAIO T este de 3.500 de lei.
În ceea ce priveşte piaţa de laptopuri, “anul acesta vizăm un avans cu 25% al vânzărilor până la o cotă de piață de aproximativ 5%. Creşterea va fi impulsionată de extinderea portofoliului de produse pe toate segmentele de piata si de noile lansari. In ceea ce privește piaţa românească de laptopuri, aceasta va înregistra o creștere moderată până la finalul primului semestru, iar până la finalul anului ne așteptăm la o evoluție cu 10% în termeni de volum, a spus Mircea Stoicescu.
Legat de Vaio, “ne vom concentra pe 2 direcții: strategia premium şi strategia de volum. Dacă privim zona de preţ de peste 3.000 de lei drept segmentul premium, trebuie să ne asigurăm că oferim cel mai bun produs din piaţă”, a adăugat Stoicescu.