Această caracteristică va fi importantă pentru comerțul electronic, deoarece va permite clienților să-și demonstreze identitatea și să cumpere articole, având o încredere mult mai mare, potrivit site-ului Readwrite.

În plus, blockchain-ul Metaverse poate fi folosit pentru a crea aplicații descentralizate (DApps), care ar putea revoluționa modul în care se desfășoară comerțul electronic.

Metaverse poate fi asemănat cu un ”strat digital” pus deasupra lumii fizice. Este o lume virtuală care permite utilizatorilor să creeze și să interacționeze cu conținut și experiențe digitale. Metaverse este construit pe tehnologia blockchain, ceea ce înseamnă că este sigur, transparent și controlat de utilizator. Mai mult, va ajuta companiile să-și stabilească mărci în Metaverse. Și, cel mai important, va schimba pentru totdeauna modul în care facem cumpărături.

Iată doar câteva modalități

1. Metaverse va face cumpărăturile online mai captivante

În acest moment, cumpărăturile online sunt oarecum anoste. Ne uităm la produse pe un ecran și nu putem înțelege cum ar arăta în casa noastră. Cu Metaverse, lucrurile se vor schimba. Vom putea face cumpărături în magazine virtuale, care sunt la fel de captivante precum cele din lumea reală. Vom putea vedea și atinge produsele pe care le dorim!

2. Metaverse va face cumpărăturile online mai ”sociabile”

La cumpărăturile online nu interacționăm cu alți oameni și nu putem vedea reacțiile altor cumpărători. Cu Metaverse, asta se va schimba. Vom putea face cumpărături în medii sociale VR unde putem interacționa cu alți cumpărători. Așa le vom putea vedea reacțiile și vom putea fi sfătuiți de alții.

3. Metaverse personaliza mai mult cumpărăturile online

În acest moment, cumpărăturile online sunt considerate puțin impersonale. Cumpărăm produse pe care altcineva le-a ales pentru noi și nu controlăm procesul. Cu Metaverse, situația va fi altfel. Vom putea crea propria vitrină virtuală și ne vom putea alege produsele.

Evoluții în Metaverse

Metaverse este o lume a realității virtuale care permite utilizatorilor să interacționeze și să facă afaceri între ei. Este construit pe tehnologia blockchain, care asigură securitatea și transparența. Acest lucru face Metaverse perfect pentru tranzacțiile de comerț electronic, oferind mai multe avantaje pentru afaceri.

1. Platformă sigură pentru tranzacții

Prin tehnologia Blockchain, toate tranzacțiile sunt înregistrate și nu pot fi modificate. Elimină terții, care pot fi costisitori și vulnerabili la fraudă.

2. Oferă o acoperire globală

Companiile pot vinde produse și servicii oricui, la nivel global, fără a fi nevoie să aibă fililale în fiecare țară. Astfel dispar nevoia transportului internațional, precum și problemele vamale.

3. Experiența cumpărăturilor este mai captivantă

Cumpărătorii online pot vizita magazinele virtuale și pot interacționa cu produsele, sporind astfel implicarea și loialitatea clienților.