Cum arată viitorul

„Sunt câteva domenii principale de tehnologii emergente care se vor dezvolta pe viitor: gadget-urile interconectate și IoT (tot ce înseamnă conexiune în ceea ce privește locuințele, retail-ul, orașele etc.), realitatea virtuală (realitatea augmentată, realitatea virtuală, projected/ video reality, mixed reality), smart wearables (brățările smart, smartwatch-urile, senzorii smart cum ar fi Misfits), îmbrăcămintea smart (haine care se transformă, textile care reacționează la atingere, bio fabrics), interfețele naturale (recunoașterea vocală și procesarea limbajului natural, determinate de evoluția în machine learning)”, spune Anthony Baker, Technology Director la R/GA London .

În opinia sa, tehnologia cea mai revoluționară este machine learning-ul. Aceasta va schimba modul în care companiile fac multe dintre lucrurile pe care le fac acum, de la analiză până la înțelegerea comportamentului consumatorului, de la customer care până la posibilitatea de a scala forța umană (oamenii nu pot fi scalați, mașinile/ computerele da).

„Provocarea principală în acest moment este cum să îmbini serviciile asistate și performate de către roboți cu expertiza și cunoașterea umană”, explică el.

R/GA este una dintre cele mai premiate agentii de digital din lume. Agenția lucreaza pentru branduri ca Google, Nike, L’Oreal, Unilever, Turkcell, Beats sau  Heineken. Până acum, a realizat unele dintre cele mai inovatoare proiecte din punct de vedere tehnologic. Aici, au un birou condus de Ana-Maria Bogdan.