Logo-ul este unul dintre cele mai importante elemente pentru identitatea media a unei companii. Acesta este un simbol unic prin care se asigură recunoaşterea mărcii, iar pentru crearea unui logo sau ID companiile angajează de regulă firme specializate.
Logo-urile se modifică rareori şi când se întâmplă acest lucru modificările nu ar trebui să fie majore. Companii mari precum Apple sau Nokia şi-au modificat dramatic logo-urile de-a lungul istoriei lor. Vezi imaginile de mai sus.
SURSA: instantshift.com
Cum au evoluat logo-urile unora dintre cele mai cunoscute companii din lume
30 martie 2011, 17:24
Ultima modificare în 30 martie 2011, 20:24
Te-ai întrebat vreodată cum a arătat primul logo Apple sau cum s-a schimbat logo-ul finlandezilor de la Nokia? Vezi cum au evoluat, de-a lungul anilor, logo-urile unora dintre cele mai cunoscute companii.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Când Audi ajunge în mijlocul țăranilor
- Bruxelles-ul verifică dacă România a transpus corect Directiva serviciilor mass-media audiovizuale
- wall-street.ro, accesat dubios din afara ţării: creştere de 4.000% din Turcia în doar un an
- wall-street.ro, un site accesat în mod dubios din afara României
- Reclamă Dacia, „copiată” de Citroen
- Pagina pe Twitter a lui Fidel Castro are peste 100.000 de simpatizanţi
- Ionuț Oprea: Bloggingul este un fel de jurnalism dus la extrem
- Cum va arăta viaţa ta peste 20 de ani?
- Câți bani se fac din reclamele de pe magazinul Cocor
- Deputaţii au eliminat, săptămâna aceasta, taxa TV