Pincus spune că este conştient de aceste probleme, dar că are nevoie de sprijin din partea personalului pentru a le remedia. Compania operează ca o federaţie de oraşe-state, cu echipe autonome pentru fiecare joc creat, precum Farmville sau CityVille.

Cu o vechime de patru ani, compania atrage 270 de milioane de utilizatori unici în fiecare lună, mulţi prin intermediul site-ului de socializare Facebook. În primele nouă luni din 2011, Zynga a înregistrat venituri în valoare de 828.9 milioane de dolari, mai mult decat dublu faţă de perioada similară din 2010.

Orele lungi de muncă, rapoartele săptămânale ale managerilor care urmăresc progresul celor aproape 3.000 de angajaţi şi satisfacţia clienţilor sau termenele limită de predare a proiectelor, reprezintă cultura de la originea succesului Zynga, dar şi o sursă de stres pentru unii angajaţi.

În timp ce o parte din personal a reuşit să se dezvolte în acest mediu, există şi persoane care s-au adaptat cu greu sau chiar deloc. Câţiva foşti angajaţi au povestit New York Times despre mediul de lucru din interiorul companiei, despre izbucnirile nervoase ale lui Pincus sau despre ameninţările şefilor, dar sub protecţia anonimatului.

Pentru performerii de top, recompensele sunt substanţiale. Zynga oferă cadouri generoase precum vacanţe sau acţiuni în companie. După lansarea jocului Mafia Wars, în urmă cu doi ani, Zynga şi-a trimis echipa formată din 80 de oameni la Las Vegas pentru a sărbători, asigurându-le cazare şi transport gratuit, pe lângă cei 500 de dolari de persoană, bani de cheltuială.

Cei care nu fac performanţă, sunt concediaţi. În martie 2009, Zynga l-a angajat pe Colleen McCreary, unul dintre recruiterii companiei, care a concediat în jur de 30 de oameni în acea vară, pe motiv că erau slab pregătiţi. De asemenea, Pincus a început să ţină evidenţa activităţii personalului, pentru a vedea cine nu are rezultate şi cine ar trebui mutat pe proiecte mai ambiţioase.
Zynga a făcut eforturi pentru a-şi schimba stilul de conducere. Au fost angajaţi consultanţi care să-i mai tempereze lui Pincus stilul exploziv, echipele au fost mărite pentru a mai uşura din povara termenelor limită. Pe lângă serviciile de acupunctură oferite angajaţilor, cantina cu produse ecologice şi aşa numitele "happy hours" vinerea, compania cheltuieşte milioane de dolari pe diverse programe de training.