Flanco a anunţat că orice produs cumpărat în perioada 6 februarie – 29 februarie 2012, a cărui valoare este mai mare de 500 lei, va beneficia gratuit de garanţia All Inclusive pe 4 ani.
Reţeaua de magazine oferă cadou serviciul post-vânzare în luna februarie, încurajând astfel vânzările de electronice şi electrocasnice din această perioadă, prin sporirea atractivităţii pachetelor promoţionale.
"În luna februarie, orice produs cumpărat cu o valoare mai mare de 500 lei va beneficia de serviciul de garanţie extinsă, „Garanţia All Inclusive”, pe durata a 4 ani, care implica, la nevoie, reparaţia sau înlocuirea produsul defectat, cumpărat din reţeaua noastră, în cel mai scurt timp, garantând clientului Flanco un grad maxim de confort de-a lungul perioadei de utilizare a produsului", a declarat Violeta Luca, Marketing Director Flanco.
Garanţia All Inclusive, serviciu lansat de Flanco în 2010, vine în completarea garanţiei primite de la furnizor și garantează repararea, înlocuirea sau returnarea banilor pentru orice produs cu defect, în maximum cinci zile de la sesizare.
Astfel, prin garanţia All Inclusive, Flanco asigură servicii suplimentare precum:
– diagnosticare şi reparare la domiciliul clientului
– transportul gratuit al aparatului la centrul de service şi înapoi la domiciliul clientului
– repararea, înlocuirea cu un produs similar sau returnarea banilor în maximum 5 zile.
Preţul standard al acestui serviciu variază în funcţie de valoarea produsului, pornind de la 79,99 lei pentru produse sub 499,99 lei şi ajungând până la 499,99 lei pentru produse de peste 3.000 de lei, cu mai multe variante intermediare.
Retailerul estimează că prin această campanie va oferi peste 25.000 servicii de garanție All Inclusive pe 4 ani, în valoare de peste 4,5 milioane lei, în luna februarie 2012. Cele mai căutate produse Flanco din ultima săptămână au fost aparatele de încălzire, care au înregistrat o creştere a vânzărilor cu 30% faţă de săptămânile precedente.