Cum încearcă Ţiriac Auto să crească vânzările de maşini

Ţiriac Auto a lansat o aplicaţie iPhone care care facilitează accesul utilizatorilor la portalul tiriacauto.ro, permiţându-le consultarea ofertelor de maşini noi şi rulate, găsirea celui mai apropiat showroom sau service.

"Prin acoperirea acestui nou canal de comunicare, venim practic în întâmpinarea clienţilor noştri, utilizatori de iPhone, care, indiferent de locul în care se află, au nevoie de o informaţie utilă, în timp real, despre cel mai apropiat service sau showroom din reţeaua Tiriac Auto. Prin lansarea aplicaţiei pentru iPhone, clienţii vor avea acces rapid, atât la datele de contact ale Tiriac Auto, cât şi la toate informaţiile despre maşinile noi sau rulate pe care le avem în stoc,"  a declarat Valentin Safta, Director Marketing Ţiriac Holdings.

Aplicaţia permite, atât programarea rapidă în service, cât şi direcţionarea către locaţiile Ţiriac Auto cele mai apropiate, în caz de nevoie. Suplimentar, pentru a face aplicaţia cât mai atractivă, s-a pus accent, atât pe zona de prezentare a produselor comercializate, cât şi pe secţiunea multimedia – în cadrul căreia utilizatorii pot avea acces la filme de prezentare, reclame sau material de descarcat aparţinând mărcilor şi modelelor din portofoliul Tiriac Auto.

Ţiriac Auto deţine cel mai vast portofoliu de mărci auto de pe piaţa autohtonă, reprezentând: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Range Rover, Mitsubishi, Ford şi Hyundai.