În teorie, angajaţii sunt consideraţi principalii creditori ai firmelor intrate în faliment şi ar trebui să fie primii care îşi recuperează datoriile(salariile restante), fără a mai fi nevoie de un demers în justiţie. În practică însă lucrurile nu stau chiar aşa, motiv pentru care avocaţii specializaţi în domeniu recomandă salariaţilor să îşi desemneze un reprezentant care să ţină legătură cu practicianul în insolvenţă numit pentru a administra falimentul.
Ce ar trebui să facă acţionarii firmelor cu probleme şi ce fac ei defapt. Cum sunt trataţi angajaţii şi ce demersuri trebuie să facă aceştia pentru a-şi obţine drepturile aflaţi dintr-un interviu acordat de Andrei Dumitru, partener al casei Dănilă, Petre şi Asociaţii.
Citește mai multe aici
Cum îşi tratează patronii faliţi propriii angajaţi
9 august 2011, 11:57
Ultima modificare în 9 august 2011, 14:57
Prima decizie a administratorilor companiilor intrate în insolvenţă este concedierea majorităţii angajaţilor reducând astfel la zero şansele unei reorganizări de succes . Mai mult, ei “uită” să mai vireze angajaţilor concediaţi salariile aferente ultimelor luni de muncă.
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Burse de studii în Japonia pentru funcţionarii publici de până în 40 ani
- Cluj: 30.000 de euro pentru șomerii care se prefac că muncesc
- ANOFM: Rata şomajului a scăzut în iulie la 4,77%
- Guvern: Universitățile, finanțate în funcție de performanțe
- Elevii vor primi mere în valoare de 12, 5 milioane de euro
- Angajatorii pot testa noua versiune a Registrului general de evidenţă a salariaţilor
- Românii muncesc cele mai multe ore pe săptămână dintre angajaţii din UE
- Românii cred că muncesc prea mult pentru salariul pe care-l iau
- Facultățile de medicină din România atrag studenții străini
- Spania închide ușile românilor care vor să muncească