Una dintre societăţile de asigurare active pe zona auto a lansat, anul trecut, două poliţe personalizate care oferă clientului posibilitatea de a-şi alege singur suma asigurată dar şi de a opta pentru ce tip de piese vor fi folosite la remedierea daunei
Efectele crizei economice asupra veniturilor populaţiei au determinat societăţile de asigurare să îşi adapteze portofoliile la noile condiţii. “ În zona auto am lansat două produse pentru criză. Sunt două poliţe CASCO ce se reamarcă prin costurile reduse”, spune Ina Crudu, director general al Carpatica Asig. Potrivit acesteia, poliţa Casco Prim dă clienţilor posibilitatea de a-şi stabili singuri valoarea asigurată plătind astfel o primă mai mică. Societatea nu are niciun fel de impunere în ceea ce priveşte suma asigurată, valoarea de piaţă a maşinii neavând nicio importanţă în acest caz. Asigurarea este una de prim risc. De asemenea, noile produse de la Carpatica dau clientului posibilitatea de a-şi alege service-ul sau piesele cu care să repare maşina. “ Clientul poate opta pentru a încasa banii direct urmând ca, ulterior, să îşi repare singur maşina”, mai spune Crudu.