Românii interesaţi îşi poate comanda casa dintr-un catalog, urmând ca aceasta să fie livrată sub formă de kit complet, inclusiv ferestre şi instalaţii sanitare.
Accesaţi galeria foto pentru a vedea diferite modele de case Honka, precum si fabrica din Finlanda unde sunt produse.
„Conceptul de «casă din lemn» este încă nou în România. Există totuşi o cerere pentru locuinţe din lemn şi la noi în ţară. Clienţii unui astfel de produs caută ce este mai bun, de aceea, reputaţia excelentă a Honka, furnizor global pentru case premium din lemn, dublată de preţurile accesibile vor fi două atribute convingătoare”, a declarat Cristy Băisan, managerul Finn Land Business.
Prima proprietate Honka din România a fost deja asamblată la Azuga şi aparţine unui om de afaceri din Braşov. Finn Land Business plănuieşte ca următoarea casă să fie ridicată în Neptun, până la sfârşitul lunii mai, pentru a servi drept locuinţă-model potenţialilor cumpărători. În plus, compania importatoare intenţionează să convingă guvernul român să accepte Honka în programul „Prima Casă“, astfel încât cei care deţin un teren să îşi poată achiziţiona o astfel de casă preambalată.
Durata de montare a unei case Honka este de aproximativ trei săptămâni şi se adresează atât clienţilor care îşi doresc o locuinţă în regim permanent, cât şi celor care vor o casă de vacanţă. Compania finlandeză utilizează tehnologie modernă pentru a produce materiale de construcţie din pin nordic, rezistente şi ecologice. Unităţile locative sunt create din grindă lamelară şi au etanşări cu garnituri puse încă din fabrică.
Grupul Honkarakenne, prin intermediul căruia se vor face importurile în România, este principalul furnizor de construcţii din lemn sub marca Honka. Gama de produse include case rezidenţiale şi de vacanţă, precum şi proiecte la scară largă precum hoteluri, restaurante şi sate de vacanţă. Aproape 80.000 de produse Honka au fost vândute în peste 50 de ţări, încă din 1958. Producţia acestora are loc în Finlanda. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 55 milioane euro, din care un procent de 56% a fost dat de exporturi.