Astfel, dacă întampini probleme cu telefonul, cineva va veni să îl ridice, acesta va fi reparat și apoi returnat în deplină siguranță. Tot ce trebuie să faci este să suni la 08008 726 78 64 sau *8000 pentru a programa reparația sau pentru a afla mai multe detalii.
Numerele respective sunt disponibile 24/7 pentru programări. Ce trebuie să știi despre acest serviciu și care sunt pașii pe care trebuie să ii parcurgi:
- Poți suna la orice oră de Luni până Duminică pentru problemele întâmpinate cu telefonul tău și un operator va fi pregătit să te îndrume în orice moment
- Discuți cu operatorul Samsung care îți va pune câteva întrebări despre telefon și îți va solicita câteva date personale (nume, prenume, adresă de e-mail, adresa fizică, etc.)
- Dacă telefonul este în garanție și defectul este acoperit, colectarea și reparația sunt gratuite. Dacă telefonul nu mai este în garanție, vor fi percepute costuri suplimentare (transport, costul reparației). Vei fi informat cu privire la acestea fie de operatorul Samsung, fie de personalul din centrul service autorizat Samsung.
- Indiferent dacă telefonul este sau nu în garanție, nu trebuie să îți faci griji privind preluarea. Operatorul îți va oferi suportul necesar în ambele cazuri, chiar dacă ești din București sau din țară.
- Pregătești pachetul, iar operatorul te va informa cu privire la ce trebuie să incluzi în pachet.
- Detalii privind ora și data colectării le vei primi prin intermediul operatorului. Dacă ești din București, un curier special de la centrul service autorizat Samsung va veni pentru a prelua pachetul, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00– 18:00. Dacă nu ești din București, coletul va fi preluat de un curier extern și va ajunge, de asemenea, într-un centru service autorizat Samsung. Vei primi pe adresa de mail comunicată AWB-ul prin care vei putea urmări status-ul comenzii.