Modul în care brandingul face diferența între mediocritate și succes este un adevăr cunoscut de foarte mulţi, dar luat în calcul şi studiat de foarte puţini, brandingul fiind considerat, comparativ cu marketingul, o zonă nouă şi nu foarte bine explorată.
Cu toate acestea, oamenii de afaceri şi antreprenorii cu experienţă şi cunoştinţe relevante cu privire la piaţa economică şi felul în care aceasta funcţionează, oamenii ca Donald Trump, ştiu să acorde atenţia şi importanţa cuvenite acestui element vital în dezvoltarea unei afaceri solide. Cartea „Branding. Cum se construieste bunul cel mai de preț al unei companii“ este prefațată de Donald Trump.
Autorul cărții, Don Sexton, care a predat marketingul la Universitatea Columbia timp de patruzeci de ani, a încercat să includă cât mai mult din experienţa sa de-o viaţă în această carte, prezentându-ne idei-cheie ce ţin de branding, într-o manieră cât mai clară şi lipsită de rigoarea academică şi utilizând nenumărate exemple atât personale, cât şi din lumea afacerilor.
Printre elementele esenţiale discutate se numără şi poziţionarea de brand, dezvoltarea unei strategii de brand, alegerea unui nume sau logo, rezolvarea unor situaţii de criză a brandului sau revitalizarea brandurilor. Autorul a dedicat câte un capitol special brandingului pentru antreprenori, brandigului de gherilă şi brandului personal, dar şi o parte întreagă brandingului proprietăţilor imobiliare, atât pentru micii, cât şi pentru marii investitori.
Nu în ultimul rând, este explicat şi modul în care brandul poate creşte valoarea unei afaceri, şi felul în care acesta poate fi evaluat şi analizat cu ajutorul indicatorilor, pentru a fi cât mai bine adaptat fiecărui tip de afacere. Nu trebuie neglijat nici aportul angajaţilor la dezvoltarea şi consolidarea unui brand.
Brandul este un element de maximă importanţă pentru orice companie, indiferent de mărimea acesteia sau de domeniul de activitate, aşa că profitaţi de informaţiile oferite de această carte şi aplicaţi cât mai multe dintre ele pentru crearea sau dezvoltarea propriului brand.
Cum poate brandingul să crească valoarea unei afaceri
21 martie 2012, 14:27
Ultima modificare în 21 martie 2012, 16:27
În ziua de azi, un brand bine ales poate face diferenţa între o companie de succes şi una mediocră. O nouă carte din colecția „Şcoala de Business Donald Trump“ arată cum se construiește bunul cel mai de preț al unei companii - brandul
Etichete:
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Eveniment
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Cine sunt câștigătorii celor 11 mld. din piața farmaceutică
- Mexicul, zguduit de un seism puternic
- Turismul spaţial: O afacere de 1 miliard de dolari în următorii 10 ani
- Compania Ryanair, anchetată pentru o taxă suplimentară de 10 lire
- Americanii au simulat un eventual atac israelian asupra Iranului. Ce au aflat i-a înspăimântat
- Barack Obama promite măsuri pentru desfiinţarea „cortinei electronice” impuse de Iran
- Metro nu estimează o creştere a profitului în 2012
- Noaptea Agenţiilor va avea loc pe 15 mai
- Cum explică Mircea Coşea gradul scăzut al absorbţiei fondurilor UE
- Ilie Şerbănescu: “Băsescu are ce să-i înveţe pe alţii, la politică este expert”