LifeBOT-ul face parte din campania România Asigurată și este singurul modul de acest tip deținut de o companie de asigurări de viață din România. Acesta este disponibil sub forma unui „chatbox” receptiv, cu o interfață prietenoasă, ce salută personalizat utilizatorii atunci când sunt conectați prin intermediul aplicației Facebook. BOT-ul se comportă ca un partener de discuție uman, care însoțește utilizatorul oriunde, înțelege când acesta dorește să prelungească dialogul pentru a afla informații noi și este înzestrat chiar și cu umor. Astfel, informații din domeniul financiar, care par mai greu de asimilat de către utilizatori, sunt explicate într-un limbaj prietenos și prezentate într-un formă utilă și ușor de parcurs.

Conform Metropolitan Life, conținutul pe care utilizatorii îl vor avea dispoziție pe platfroma LifeBOT va fi tot mai vast, dezvoltat constant în urma interacțiunii cu modulul de inteligență artificială, care va fi un partener de dialog complex. LifeBOT are o memorie ce va fi actualizată în permanență, conținutul fiind îmbogățit de către o echipă de editori, pentru a crește performanțele acestuia. Totodată, în funcție de modul în care se comportă utilizatorii, în funcție de interesele lor punctuale, BOT-ul va primi și actualizări de tehnologie și uzabilitate, după analiza constantă a echipei care l-a creat. Conținutul existent, din zona financiară, este exhaustiv și este prezentat într-un mod care ține cont de interacțiunea cu utilizatorii, de timpul pe care aceștia îl au la dispoziție, dar și de telefon și chiar de conexiunea la internet.

Metropolitan Life are peste 17 ani de activitate pe piața de asigurări de viață din România și are circa două milioane de clienți. La nivel internațional, Metropolitan Life este parte din MetLife. Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în aproape 50 de țări și deţine poziţii de conducere în pieţe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu.