În momentul de față, Facebook a devenit un veritabil colos online, deținând supremația globală. Din cele peste șapte miliarde de persoane care populează planeta, mai bine de jumătate dintre acestea sunt online și folosesc un telefon mobil cu acces la internet.
Dacă la început era privit strict ca o rețea socială, acum reprezintă un instrument extrem de util pentru antreprenori, oferindu-le șansa de a ajunge mult mai rapid la publicul țintă.
“Conform celor de Hootsuite, în anul 2017 cel mai căutat cuvânt de pe Google a fost chiar Facebook, iar din punctul de vedere al aplicațiilor tip messenger, compania americană a dat lovitura cu Facebook Messenger și WhatsApp. De aemenea, ponderea utilizatorilor de internet pe mobil a crescut de la 3% în 2010 la 50% în prezent, conform aceluiași studiu. Inclusiv industria e-commerce a cunoscut o creștere fulminantă, cu ajutorul utilizării acestei rețele sociale și nu numai. Fashion-ul este numărul 1 ca volum, (408 miliarde de dolari vânzări), urmat de electronice și electrocasnice (359 miliarde de dolari) și industria alimentară (139 miliarde de dolari). Dacă dorești să pornești o afacere sau o ai deja, dar dorești să o promovezi, poți folosi cu succes Facebook”, ne-a declarat Alexandru Jurca, expert business online.
Acesta a adăugat că fiind o rețea socială folosită de un număr atât de mare de utilizatori, aici poți regăsi un public țintă mult mai numeros decât printr-o promovare offline.
”Costurile sunt mult reduse față de cele pentru publicitatea la TV sau în presă. Cu o serie de reclame bine targetate îți poți promova cu succes afacerea sau poți ajunge direct la potențialii clienți prin intermediul grupurilor online de profil. De asemenea, o pagină de Facebook cu o serie de fotografii de produs realizate într-un mod profesionist, precum și o comunicare constantă cu cei care te urmăresc, îți poate fideliza un public la care ai fi ajuns foarte greu sau chiar deloc. Cu ajutorul informațiilor oferite de insights poți să vezi cine este interesat de ceea ce ai tu de oferit și poți ajusta promovarea online pentru a obține rezultate cât mai bune și pentru a face performanță în domeniul în care ai pornit un business”, a completat Alexandru. El a reușit, în doar 3 ani, să propulseze în domeniu o multitudine de branduri, către vânzări spectaculoase.