Optimizarea cheltuielilor este una dintre principalele măsuri pe care companiile le iau în situații de criză, iar asigurările se află printre acestea. De multe ori companiile plătesc foarte mult pentru asigurări complexe și se dovedește că de fapt acestea nu sunt acoperitoare.
În noul context economic generat de COVID-19, Leader Team Broker, specializată în managementul riscurilor și brokeraj de asigurări pune la dispoziția companiilor ”Auditul programului de asigurare”, un produs care ajută la reducerea cu până la 40% a costurilor cu polițele de asigurare.
”În perioade de criză, primele măsuri pe care le iau companiile au ca scop optimizarea cheltuielilor și un control mai eficient al acestora. De regulă, sunt analizate prioritar costuri ale căror beneficii nu sunt la vedere și, de multe ori, asigurările se numără printre ele. În același timp însă, experiența ne-a arătat că, uneori, companiile plătesc nejustificat de mult pentru programe de asigurări pe care le consideră complexe dar care nu sunt de fapt acoperitoare. În opinia noastră, optimizarea cheltuielilor se poate face cu ajutorul unui audit al programului de asigurare și nu prin renunțarea la anumite polițe incluse în program”, explică Alexandra Elena Durbacă, director executiv Leader Team Broker.
Plecând de la situații punctuale identificate de-a lungul anilor, Leader Team Broker a creat și testat pe parcursul anului trecut un produs care ajută companiile să-și creeze un program de asigurare potrivit domeniului de activitate și tipurilor de riscuri la care este expusă compania și pe care trebuie să le asigure.
”Am descoperit situații în care programul de asigurare era pur și simplu un teanc de polițe care nu protejau însă clientul pe măsura costurilor plătite. Am descoperit de asemenea situații în care clientul era expus riscului de a nu fi despăgubit din cauza unor detalii juridice cărora nu li se acordase atenție. Astfel de cazuri ne-au determinat să creăm un produs dedicat, realizat de o echipă de specialiști, cu competențe complementare, capabili să analizeze și să construiască cele mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri. Rezultatul implementării produsului a fost creșterea beneficiilor companiei la costuri mai mici”, explică oficialul companiei.
O companie poate solicita Auditul programului de asigurare ca și serviciu de consultanță independent dar beneficiază de gratuitatea serviciului dacă decide să își creeze propriul program de asigurare cu Leader Team Broker.
Echipa care realizează ”Auditul programului de asigurare” are expertiză de peste 14 ani în domeniul riscurilor corporate, al daunelor și a plasării riscurilor pe piața națională și internațională.
Leader Team Broker are în portofoliu peste 700 de soluții/produse de asigurare oferite de 30 de asigurători naționali și internaționali. Printre acestea se numără produse unicat, inovative pentru piața din România printre care asigurările de cyber risk, asigurările de răspundere IT, asigurările de răspundere profesională sau asigurările de sănătate privată.
Compania, specializată în managementul riscurilor și brokeraj de asigurări, a intermediat în 2019 prime de 5,6 milioane de euro, în creștere cu 26% față de anul anterior. Strategia de dezvoltare din 2019 a condus la un avans al veniturilor companiei cu 22%, față de anul anterior, aproape de pragul de 1 milion de euro.