Cum promovează americanii, maşinile „grele”

Că americanii nu au renunţat în ciuda crizei la maşinile lor uriaşe a tot fost demonstrat în ultima vreme prin gama de modele lansată de Dodge sau chiar de Ford. Pe măsură ce trece criza însă, creşte apetitul pentru motoare mari, cai putere mulţi şi rezervoare pe măsură. Dovadă, spoturile de mai jos ale noului Dodge Ram Heavy Duty, care amintesc de vremurile când americanul nu se uita niciodată la consumul maşinii. Este interesant de observat faptul c

Că americanii nu au renunţat în ciuda crizei la maşinile lor uriaşe a tot fost demonstrat în ultima vreme prin gama de modele lansată de Dodge sau chiar de Ford.

Pe măsură ce trece criza însă, creşte apetitul pentru motoare mari, cai putere mulţi şi rezervoare pe măsură. Dovadă, spoturile de mai jos ale noului Dodge Ram Heavy Duty, care amintesc de vremurile când americanul nu se uita niciodată la consumul maşinii.



Este interesant de observat faptul că cei care au lucrat la spot chiar cred în camionetele Ram de la Dodge, ca fiind cele mai bune, astfel că execuţia finală şi întreg conceptul au ieşit perfect, aşa cum afirmă directorul de creaţie.

Dodge va fi întotdeauna o marcă ce va dori să se poziţioneze ca un brand ce se adresează tipului de consumator descris mai sus, care îşi doreşte motoare care au în jur de 5 sau chiar 6 litri, iar un spot care prezintă maşina căreia i s-a ataşat un plug pentru dat zăpada este mai mult decât concludent.