Cum promovează italienii Fiat 500 în SUA

Fiat 500 sosește în America şi nu oricum. Italienii promovează micuţul model cu un spot publicitar sexy.

Fiat 500 este primul model al mărcii italiene care reintră pe piața nord-americană, lansarea oficială având loc în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles care se află în plină desfășurare.
Versiunea comercializată în SUA este produsă în Mexic, pornește de la un pret de 15.500 de dolari și are o serie de noi specificații pentru a se adapta pieței nord-americane: o structură ranforsată, noi suspensii, un nou tip de ABS, un rezervor cu capacitate mărită, sisteme de încălzire și răcire calibrate pentru temperaturi extreme, scaune redesenate pentru călătorii pe distanțe lungi, o cutie automata cu 6 viteze și un nou sistem de sunet BOSE.
Gama va include pentru început motorizarea 1.4 MultiAir – 101CP, trei niveluri de echipare (Pop, Sport și Lounge) și 14 culori exterioare. Ca și în Europa, mașina va putea fi personalizată într-o multitudine de configurații grafice.

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/iZj0oQHI-8E?fs=1&amp;hl=en_US"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/iZj0oQHI-8E?fs=1&amp;hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>