Dacă în prima reclamă lansată pe piaţa americană sud-coreenii luau în râs utilizatorii Apple care stăteau la cozi imense pentru a achiziţiona un iPhone, cele trei reclame lansate recent pun accent pe funcţii cheie ale telefonului.
Reclamele se focuseză pe ecranul generos al Samsung Galaxy III care permite utilizatorilor să se joace mai uşor, pe tehnologia NFC şi aplicaţia Music Hub.
Samsung Galaxy S III a fost lansat în luna mai a acestui an şi s-a vândut în peste 20 de milioane de exemplare. Acesta este principalul concurent al Apple iPhone 5 pe piaţa americană şi nu numai.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/cQ_gITUIhqs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/N4ORwZPPnus" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/bvB3msfJYdk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>