Cum promovează Steve Jobs iPad-ul

Conform unor informaţii apărute pe blogul "Business Insider", Steve Jobs, CEO-ul Apple, a luat iPad-ul cu el şi a început să facă vizite oarecum secrete prin redacţiile marilor publicaţii americane, organizând întâlniri informale cu jurnaliştii. Astfel, Steve Jobs ar fi vizitat redacţia publicaţilor Wall Street Journal şi New York Times. De asemenea, şeful Apple a dat o raită şi pe la cei de la Times, nu înainte de a se asigura că totul este "off the record". Astfel, Steve

Conform unor informaţii apărute pe blogul „Business Insider”, Steve Jobs, CEO-ul Apple, a luat iPad-ul cu el şi a început să facă vizite oarecum secrete prin redacţiile marilor publicaţii americane, organizând întâlniri informale cu jurnaliştii.

Astfel, Steve Jobs ar fi vizitat redacţia publicaţilor Wall Street Journal şi New York Times. De asemenea, şeful Apple a dat o raită şi pe la cei de la Times, nu înainte de a se asigura că totul este „off the record”.

Astfel, Steve Jobs a fost văzut în clădirea News Corp, înainte de o întâlnire pe care trebuia să o aibă cu câţiva editori de la WSJ.

Informaţiile din Business Insider sunt oarecum paradoxale, întrucât Rupert Murdoch, preşedinte şi CEO al News Corp a declarat recent că tableta iPad a celor de la Apple şi e-book readerul Kindle al celor de la Amazon sunt nişte gadgeturi „goale” fără creativitatea şi conţinutul unor companii precum News Corp.