Cum rezistă presa pentru copii pe timp de criză?

Veniturile din publicitate ale radioului Itsy Bitsy au scăzut cu până la 40% în 2009, comparativ cu anul trecut. La Egmont România, editorul revistelor „Barbie”, „Tom şi Jerry” şi „Princess”, scăderea a ajuns la 70%. Cu toate acestea, atât Itsy Bitsy, cât şi grupul Egmont, investesc în noi proiecte.   Anul trecut, grupul Egmont a avut la nivel mondial afaceri de peste 1,5 miliarde de euro, în timp ce în România a înregistrat o

Veniturile din publicitate ale radioului Itsy Bitsy au scăzut cu până la 40% în 2009, comparativ cu anul trecut. La Egmont România, editorul revistelor „Barbie”, „Tom şi Jerry” şi „Princess”, scăderea a ajuns la 70%. Cu toate acestea, atât Itsy Bitsy, cât şi grupul Egmont, investesc în noi proiecte.

 

Anul trecut, grupul Egmont a avut la nivel mondial afaceri de peste 1,5 miliarde de euro, în timp ce în România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de euro.

În ceea ce priveşte televiziunile pentru copii, toate canalele care emit în România sunt licenţiate în alte ţări şi se supun legislaţiei din ţara de origine. „În cazul în care sesizăm la aceste posturi încălcări flagrante de legislaţie, trimitem o sesizare către organismul de reglementare din ţara unde este licenţiat canalul respectiv. Decizia nu este la Cosiliul Naţional al Audiovizualului (CNA)”, a explicat Gelu Trandafir, membru CNA. El a mai spus că o altă problemă a acestor televiziuni este faptul că nu afişează pe ecran grupele de vârstă ale copiilor cărora li se adresează.